Service Desk Specialist
Engave, Warsaw
March 16, 2022
Jeśli kochasz owe technologie, jesteś komunikatywny, lubisz pracę z telefonem, znasz angielski na poziomie B1/B2 to szukamy właśnie Ciebie!
Podejmiesz wyzwanie? Dołącz do nas!
Co będzie należało do Twoich zadań?
- przyjmowanie, rejestrowanie oraz realizowanie zgłoszeń serwisowych IT w systemie ticketowym oraz doradztwo techniczne,
- budowanie bazy wiedzy (instrukcje/FAQ wewn./zewn.),
- współudział w kreowaniu nowych pomysłów usprawniających/automatyzujących realizację wniosków klientów/obsługę klienta
Co chcemy Ci zaoferować?
- jasne zasady współpracy: zaproponujemy Ci umowę zlecenie (jeśli studiujesz) oraz umowę b2b (jeśli nie studiujesz)
- przygotujemy Cię do pełnienia obowiązków w trakcie wdrożenia, podczas którego poznasz nasze produkty oraz przekażemy Ci naszą wiedzę
- pracę w firmie, w której na pierwszym miejscu są ludzie, w dobrej atmosferze, bez reguł i zasad korporacyjnych
- będziesz mógł błyskawicznie wcielić swoje odważne pomysły w życie;
- doświadczysz pracy w firmie z kulturą organizacyjną opartą na przedsiębiorczości, samodzielności i dynamice rozwoju;
- znajdziesz przestrzeń do wyrażania niezależności i nieustannego rozwoju Twojego potencjału;
- zostaniesz ważnym współtwórcą naszej ambitnej misji digitalizowania świata;
- w podziękowaniu otrzymasz atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w nowoczesnym biurze, do którego w poniedziałki przychodzi się z przyjemnością! Regularne zajęcia z nativem, kawę w przyjaznym, twórczym i pełnym energii towarzystwie, a ponieważ w piątki kończymy wcześniej (i nikt nie musi tego odrabiać) – możemy przejść się razem na siłownię!
-
#digitalexperience #digitalchampions #digitaltransformation #digitalstrategy #doradztwotechnologiczne #cyfrowatransformacja #technology #innovations #joinus #bestteamever #dreamteam #employerenterpreneurship