Service Desk Specialist

Engave, Warsaw

October 20, 2021

Jeśli kochasz owe technologie, jesteś komunikatywny, lubisz pracę z telefonem, znasz angielski na poziomie B1/B2 to szukamy właśnie Ciebie!

Podejmiesz wyzwanie? Dołącz do nas!

             

Co będzie należało do Twoich zadań?

  • przyjmowanie, rejestrowanie oraz realizowanie zgłoszeń serwisowych IT w systemie ticketowym oraz doradztwo techniczne,
  • budowanie bazy wiedzy (instrukcje/FAQ wewn./zewn.),
  • współudział w kreowaniu nowych pomysłów usprawniających/automatyzujących realizację wniosków klientów/obsługę klienta

Co chcemy Ci zaoferować?

  • jasne zasady współpracy: zaproponujemy Ci umowę zlecenie (jeśli studiujesz) oraz umowę b2b (jeśli nie studiujesz)
  • przygotujemy Cię do pełnienia obowiązków w trakcie wdrożenia, podczas którego poznasz nasze produkty oraz przekażemy Ci naszą wiedzę
  • pracę w firmie, w której na pierwszym miejscu są ludzie, w dobrej atmosferze, bez reguł i zasad korporacyjnych
  • będziesz mógł błyskawicznie wcielić swoje odważne pomysły w życie;
  • doświadczysz pracy w firmie z kulturą organizacyjną opartą na przedsiębiorczości, samodzielności i dynamice rozwoju;
  • znajdziesz przestrzeń do wyrażania niezależności i nieustannego rozwoju Twojego potencjału;
  • zostaniesz ważnym współtwórcą naszej ambitnej misji digitalizowania świata;
  • w podziękowaniu otrzymasz atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w nowoczesnym biurze, do którego w poniedziałki przychodzi się z przyjemnością! Regularne zajęcia z nativem, kawę w przyjaznym, twórczym i pełnym energii towarzystwie, a ponieważ w piątki kończymy wcześniej (i nikt nie musi tego odrabiać) – możemy przejść się razem na siłownię!

#digitalexperience #digitalchampions #digitaltransformation #digitalstrategy #doradztwotechnologiczne #cyfrowatransformacja #technology #innovations #joinus #bestteamever #dreamteam #employerenterpreneurship

Aplikuj teraz

Max file size 10MB.
Uploading...
fileuploaded.jpg
Upload failed. Max size for files is 10 MB.

Zgodę na przetwarzanie danych można cofnąć w dowolnym momencie, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji

Dziękujemy za aplikację na stanowisko Service Desk Specialist. Jeśli Twoja aplikacja będzie zgodna z naszymi oczekiwaniami, skontaktujemy się w najbliższym czasie.
Coś poszło nie tak, spróbuj jeszcze raz