crm sprzedażowy - b2b crm

System zaprojektowany
do efektywnej sprzedaży B2B

Jeśli jako manager nie masz bezpośredniego dostępu do informacji o Twoich kluczowych Klientach, to najwyższy czas aby skutecznie zabezpieczyć ten najważniejszy zasób Twojej firmy.
I nie ma to żadnego związku z zaufaniem do Twoich pracowników.

Jesteś zainteresowany prezentacją Qompana CRM?

Dzięki wdrożeniu naszego narzędzia Qompana zadbasz o bezpieczeństwo swojej firmy oraz uzyskasz pełną kontrolę nad działaniami zespołu Sprzedawców

Bezpieczeństwo

Zabezpieczysz informacje o swoich kluczowych Klientach, historię kontaktów i zbudowane relacje z Twoją marką. To są bardzo ważne zasoby Twojej firmy

Biznes

Zapewnisz sobie szybki dostęp do najważniejszych danych i informacji, które mają wpływ na rozwój Twojego biznesu, dzięki czemu będziesz miał lepszą kontrolę nad firmą

Zespół

Lepiej i efektywniej wykorzystasz zasoby swojego działu sprzedaży, rozdzielając zadania i optymalizując czas pracy Twoich pracowników

Zaprojektowana przez Biznes dla Biznesu

Qompana CRM to rozwiązanie dedykowane dla firm, które swoje produkty sprzedają w modelu Business-To-Business (B2B).

Aplikacja została zaprojektowana bazując na wieloletnich doświadczeniach właścicieli firm i przedsiębiorców, dla których efektywna sprzedaż jest kluczowym elementem rozwoju ich biznesów. Dzięki ich praktycznej wiedzy o mechanizmach sprzedaży B2B, Qompana CRM ma wiele unikatowych funkcjonalności, których wartość docenią zarówno właściciele i zarządzający przedsiębiorstwami, jak i szefowie działów sprzedaży.
Co ważne, nasz system został stworzony w 100% zgodnie z realiami polskiego rynku.

Wybrane funkcjonalności Qompana dedykowane sprzedaży B2B

Elastyczny kreator procesów biznesowych

Pozwala samodzielnie zaprojektować lejki sprzedażowe, które będą odzwierciedleniem procesu sprzedaży, który funkcjonuje w Twojej firmie.

Elastyczny kreator procesów biznesowych

Współdzielone szanse sprzedażowe

Umożliwia przypisanie szansy sprzedaży do kilku właścicieli, dzięki czemu sprzedawcy pracują efektywniej i widzą korzyści ze współpracy.

Współdzielone szanse sprzedażowe

Bezpieczna historia kontaktów

Aplikacja przechowuje w bezpieczny sposób pełną historię kontaktów i działań Twoich handlowców, z możliwością ich odtworzenia w każdym momencie.

Bezpieczna historia kontaktów

Pełna ścieżka analityczna

Możesz śledzić efektywność zdefiniowanych procesów, od momentu pozyskania leada, do zamknięcia procesu sprzedaży, co pozwala na wychwytywanie “wąskich gardeł” i optymalizację przyjętych założeń.

Pełna ścieżka analityczna

Integracja z bazą GUS oraz białą listą podatników VAT

Pozwala na uniknięcie błędów i oszczędność czasu podczas rejestracji danych nowego klienta - system sam pobierze dane z baz Głównego Urzędu Statystycznego

Integracja z bazą GUS

Generator ofert

Dzięki szablonom, które możesz dostosować do potrzeb Twojej firmy, system umożliwia sprzedawcy stworzenie i wysłanie do Klienta profesjonalnej oferty w ciągu chwili, co może zwiększyć szansę na szybkie zamknięcie sprzedaży, a Tobie dać kontrolę nad wysyłanymi ofertami.

Generator ofert

Pozostałe cechy wyróżniające aplikację Qompana , dzięki którym uporządkujesz i będziesz kontrolował proces sprzedaży w Twojej firmie:

Nowoczesny design i przyjazny interface

Integracja z innymi aplikacjami przez Zapier

Przepływ

Kalendarz zintegrowany z MS Outlook i Google Calendar

Notatki głosowe

Wersjonowanie dokumentów

Implementacja w chmurze,
on-premise lub w modelu
appliance

System CRM, który pozwoli Ci uzyskać pełną kontrolę nad procesem sprzedaży B2B

Obsługa klienta B2B wymaga zaangażowania znacznie większej liczby osób niż w przypadku innych modeli biznesowych. Bardzo często porozumiewanie się dwóch przedsiębiorstw jest utrudnione ze względu na brak odpowiednich kanałów komunikacji.

Niezależnie od tego, czy Twoja firma dopiero zaczyna działać w modelu B2B, czy jest właśnie w trakcie intensywnego rozwoju, warto zapanować nad procesami sprzedaży i uzyskać kontrolę zarówno nad bazą klientów, historią kontaktów, jak i pracą handlowców. To nie tylko pozwoli uniknąć irytujących i niekiedy kosztownych błędów, ale też lepiej zarządzać pracownikami i zoptymalizować ich zadania.

Pomoże Ci w tym nasze narzędzie Qompana CRM, czyli system CRM zaprojektowany do efektywnej sprzedaży B2B. Dzięki wdrożeniu takiego rozwiązania zadbasz o bezpieczeństwo swoich danych i nawiążesz długofalowe współpracę z kontrahentami.

Dlaczego Twoja firma potrzebuje systemu CRM?

Obecnie konkurencja w każdej branży jest ogromna, dlatego – jeśli chcesz wygenerować zyski – musisz się wyróżniać na tle innych. Niestety nie wystarczy jedynie dobry produkt. Potencjalny klient zwraca uwagę również na jakość współpracy. A tę możesz zwiększyć właśnie poprzez łatwy w obsłudze i efektywny CRM.

Budowanie dobrych relacji z klientem jest szczególnie ważne, kiedy dotyczy długoterminowej współpracy z dużym przedsiębiorstwem – tak jak w modelu B2B. CRM pomaga spełnić potrzeby, oczekiwania i wymagania klientów, dzięki czemu z chęcią skorzystają oni ponownie z Twoich usług i nie przejdą do konkurencji.

Zadbaj o dobre relacje z kontrahentem i postaw na obsługę klienta B2B

Z naszym systemem CRM zapewnisz sobie łatwy dostęp do kluczowych informacji oraz zabezpieczysz bazę kontaktów i historię relacji z kontrahentami. 

To wszystko pozwoli Ci na bieżąco odpowiadać na wiadomości Twoich partnerów biznesowych i w pełni dbać o ich potrzeby. Szybka reakcja i pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów pomogą Ci zbudować wizerunek profesjonalnej firmy.

Uzyskaj pełną kontrolę nad działaniami handlowców z narzędziem Qompana CRM

CRM sprzedażowy pomaga również nadzorować całą transakcję oraz pracę Twoich handlowców. Opcja bezpiecznego przechowywania historii kontaktów pozwoli Ci monitorować działania wszystkich pracowników. 

Nasz system CRM umożliwia również planowanie i rozdzielanie zadań, dzięki czemu lepiej i efektywniej wykorzystasz zasoby działu sprzedaży, a do tego zaoszczędzisz czas i będziesz mógł skupić się na rozwijaniu innego sektora firmy. 

Zaufaj wieloletniemu doświadczeniu i wybierz Qompana CRM 

Narzędzie Qompana CRM zostało zaprojektowane na podstawie wieloletniego doświadczenia i praktycznej wiedzy osób, które na co dzień mają do czynienia z obsługą klienta B2B

Dzięki wskazówkom przedsiębiorców, dla których efektywna sprzedaż jest kluczowym elementem rozwoju biznesu, nasz CRM sprzedażowy posiada wiele unikatowych funkcji. Cenią je zarówno właściciele przedsiębiorstw, jak i kierownicy działów sprzedaży. Narzędzie Qompana CRM zostało stworzone w taki sposób, by w pełni odpowiadać realiom polskiego rynku. 

Zadbaj o bezpieczeństwo swojej firmy i przejmij pełną kontrolę nad wszystkimi jej procesami dzięki intuicyjnemu i dopasowanemu do polskich realiów CRM!

Masz jakieś pytania? Chętnie na nie odpowiemy!

Administratorem Twoich danych osobowych jest Engave S.A. z siedzibą w Warszawie, informacje o zasadach przetwarzania danych dostępne są w Polityce Prywatności.
Każda zgoda może zostać cofnięte w każdym momencie bez wpływu na uprzednie przetwarzanie, poprzez kontakt na: biuro@engave.pl

*Pole wymagane

Dziękujemy za zainteresowanie ofertą Qompana CRM.
Skontaktujemy się Tobą w najbliższym czasie.
Przepraszamy, ale wysłanie formularza nie powiodło się.
Spróbuj przesłać ponownie.

W razie problemów zapraszamy do kontaktu bezpośredniego
Informacja Cookies
Na naszej stronie internetowej www.engave.pl wykorzystujemy pliki cookies. Klikając „Akceptuję wszystkie”, wyrażasz zgodę na instalację wszystkich plików cookies oraz przetwarzanie Twoich danych osobowych. Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie. Administratorem Twoich danych osobowych jest Engave Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, ul. Czarodzieja 16, 03-116 Warszawa. Twoje dane osobowe mogą być także przetwarzane przez strony trzecie.

Klikając „Wyłącznie niezbędne cookies”, umożliwiasz funkcjonowanie strony internetowej. Więcej informacji o przysługujących Ci prawach znajduje się w naszej Polityce Prywatności Serwisu i Polityce Plików Cookies.
Szczegóły
Akceptuj Wszystkie