Mniej pracy, więcej zysków – tak, to możliwe!
Stwórz Zwinny Plan Sprzedaży (DIGITAL SALES PLAN), który przełożysz na aktywności sprzedażowe handlowców oraz procesy technologiczne w firmie.
Wciel w życie strategię sprzedaży spójną ze strategią ogólną firmy, dostosowując się do nowych, cyfrowych realiów konkurowania
Przełóż strategię sprzedażową na konkretne działania w organizacji wspierane pracą ludzi i odpowiednimi technologiami
Zwiększaj sprzedaż i zmniejszaj jej koszty dzięki uporządkowanym, zoptymalizowanym procesom wewnętrznym
Zadbaj o najwyższy poziom digital experience klientów, błyskawicznie odpowiadając na ich zainteresowanie ofertą
Chcesz usprawnić obsługę klienta? Chcesz mieć zawsze pod ręką wyniki sprzedaży? Chcesz planować działania sprzedażowe, bazując na twardych danych? Zwinny Plan Sprzedaży dla Twojej firmy pomoże Ci usprawnić sprzedaż, rozdzielić zadania między handlowców i działać tam, gdzie na Twoje produkty i usługi jest zainteresowanie.
Porozmawiajmy o możliwościach wzrostu Twojej firmy jeszcze dziś.
Aby sprzedaż stała się motorem wzrostu, jej strategia musi być spójna ze strategią ogólną firmy. Tymczasem w większości organizacji spisanych strategii w ogóle nie ma, albo panuje między nimi duży rozdźwięk. Dlaczego warto to zmienić?
Postęp technologiczny, transformacja cyfrowa, a także media społecznościowe mają znaczący wpływ na firmową strategię ogólną, jak i strategię sprzedaży. Bez zrozumienia, uporządkowania i spisania strategii, organizacje często wpadają w pułapkę. Zamiast realizować długofalowe plany i podejmować decyzje w zgodzie z nimi, funkcjonują z dnia na dzień, radząc sobie z problemami sprzedażowymi na bieżąco, np. proponując kolejne rabaty.
Takie podejście może blokować sprzedaż lub dewaluować ofertę firmy! Strategiczne spojrzenie na ten obszar biznesu pozwala za to realizować cele sprzedażowe w zgodzie z planami ogólnymi firmy. Zaprojektowanie pracy handlowców ramię w ramię z technologiami, pomaga zmniejszyć koszty sprzedaży, zwiększając jej skuteczność.
Im szybciej wdrożysz najlepsze praktyki sprzedaży XXI wieku, tym szybciej zyskasz więcej klientów. Wznieś digital experience na najwyższy poziom! Zastosuj Zwinny Plan Sprzedaży dla Twojej firmy i ciesz się wieloma korzyściami.
Złe strategie osłabiają wyniki zespołu handlowego, dobre wznoszą je na wyższy poziom. Zwinny Plan Sprzedaży pomoże twojej firmie nie tylko w zwiększaniu przychodów i zidentyfikowaniu nowych szans, ale równocześnie w podnoszeniu rentowności tego obszaru. Wyróżnisz się na rynku przemyślanym procesem, który docenią klienci.
Digitalizacja procesów operacyjnych sprzedaży pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze, a także zintegrować zarządzanie wieloma kanałami sprzedaży. Dzięki odpowiednim technologiom wspierającym, takim jak system typu CRM, usprawnisz i przyspieszysz sprzedaż.
Niezwykle trudno jest robić coś w dłuższej perspektywie we właściwy sposób, nie mając strategii. Współpracując z nami, zyskasz Zwinny Plan Sprzedaży i dobrą strategię! Taką, która uwzględnia model biznesowy i cele strategiczne firmy oraz zidentyfikowane punkty styku klienta, czyli pasuje wyłącznie do Twojej firmy. Takie podejście gwarantuje efekty!
Czas sprzedawać więcej, lepiej, skuteczniej. Pokażemy Ci, jak wykorzystywać nowe technologie do skutecznego generowania leadów, przyspieszania transakcji oraz zwielokrotniania zysków ze sprzedaży. Od tego czasu moc cyfrowej sprzedaży będzie z Tobą!
Aby trafiać z ofertą w gust klientów, musisz ich dobrze znać. To podstawa długofalowych relacji. Pomożemy Ci zidentyfikować wiele istotnych atrybutów oraz motywacji zakupowych klientów. Dzięki temu szybciej ich zidentyfikujesz, dopasujesz się do ich oczekiwań i dotrzesz do nich na czas z propozycją nie do odrzucenia.
Funkcjonujemy w erze omnichannel. Dzisiaj nie wystarczy sprzedawać wielokanałowo, trzeba skutecznie integrować kanały, zapewniając klientowi spójne doświadczenie zakupowe. Nasza strategia uwzględni działania w tym obszarze, byś mógł zadbać o najwyższy poziom digital expierence i sprzedawać więcej, oferując produkty wszędzie tam, gdzie są ich odbiorcy.
Czas na nowy model zarządzania sprzedażą wielokanałową, dzięki któremu podbijesz rynek. Pomożemy Ci wykorzystać szanse jakie dają nowe technologie, abyś mógł zapewnić klientom lepszy dostęp do swojej oferty, sprawnie dokonując wymiany informacji pomiędzy bazami danych klientów, zamówień i produktów. Poznasz optymalny miks kanałów dopasowany do branży, w której działasz.
Zaczniesz stosować w praktyce nowoczesne podejście do zarządzania procesami sprzedażowymi – zasadę 3M (management, metrics, methodology). Dzięki niej nauczysz się korzystać z danych do modyfikowania aktywności handlowców i w porę zareagujesz na błędy. Wdrożone narzędzia do pomiaru sprzedaży pozwolą Ci na bieżąco śledzić jej wyniki.
Nastał „wiek klientów”, to oni dyktują warunki firmom, chodząc własnymi ścieżkami. Dzięki pogłębionej wiedzy na ich temat, dopasujesz swoje strategie i działania sprzedażowe do ich zachowań. Dotrzesz do nich z ofertą w odpowiednim momencie i miejscu. To nie będzie trudne i czasochłonne, bo wiele działań zautomatyzujemy! Dodatkowo zaczniesz w praktyce korzystać z podejścia value co-creation.
Opracowanie i realizacja skutecznej strategii sprzedażowej to jedno z najważniejszych wyzwań, z jakimi mierzą się współczesne organizacje. Z doradcami Engave zmierzysz się z nim zwycięsko. Jak działamy?
Wielu liderów wpada w pułapkę odkładania cyfrowej transformacji na później. Tymczasem powinna ona być priorytetem, zwłaszcza w tak ważnym obszarze jak sprzedaż. Pomożemy Ci sprawnie wdrożyć nowe narzędzia sprzedażowe tak, aby z dnia na dzień poprawiła się jakość doświadczeń Twoich klientów. Opracujemy dla Ciebie strategię, która zadziała i przyniesie zyski.
Tylko holistyczne podejście do podróży klienta, uwzględniające wszystkie kanały i punkty styku, pozwala dobrze zaprojektować procesy sprzedażowe. Nasza specjalistyczna metodologia gwarantuje, że zapewnimy Twoim klientom spójne doświadczenie, a firmie uproszczenie wielu procesów sprzedażowych. Uporządkowana i przemyślana sprzedaż to skuteczna sprzedaż!
Nie interesują nas projekty, które nie wnoszą wartości i nowej jakości w funkcjonowanie firm naszych klientów. Efekty naszej pracy są policzalne, a organizacje wdrażające nasze rozwiązania zazwyczaj zyskują kilkunastoprocentowy wzrost sprzedaży.
Świetnie zdajemy sobie sprawę, z jakimi wyzwaniami muszą mierzyć się MŚP w Polsce, ponieważ od 10 lat wspieramy je w cyfryzacji. Każdy tworzony przez nas Zwinny Plan Sprzedaży to rozwiązanie szyte na miarę, dlatego możemy zaświadczyć o jego skuteczności.
Czym prędzej skontaktuj się z nami, by omówić szczegóły współpracy! Nie tylko stworzymy Zwinny Plan Sprzedaży dla Twojej firmy. Możemy też przejąć odpowiedzialność za jego wdrożenie.
Podczas procesu doradczego poznamy Twoją firmę, zanalizujemy jej potrzeby transformacyjne, wykonamy audyt technologiczny. W ramach uporządkowanego procesu stworzymy strategię, którą z łatwością przełożysz na konkretne działania w organizacji, kierując się podejściem digital experience.
Oferujemy też wsparcie wdrożeniowe. Na Twoje życzenie pomożemy Ci wdrożyć Zwinny Plan Sprzedaży i zaimplementować wybrane technologie. Skoordynujemy wszelkie zaplanowane działania tak, byś zyskał czas na nowe wyzwania.
Ciągły wzrost przychodów to znak, że Twoja firma się rozwija. Zazwyczaj jedynym łatwo uchwytnym obszarem, który ma bezpośredni wpływ na generowanie pieniędzy, jest proces sprzedaży. Warto spojrzeć na niego równie wnikliwie, co na procesy produkcyjne czy marketingowe.
Zarządzanie sprzedażą pozwoli Ci na osiągnięcie celów strategicznych Twojej firmy. Tworzenie planów, szukanie potencjalnych klientów i finalizowanie sprzedaży są niezbędne, aby firma nieustannie działała. W dobie digitalizacji i rosnącej w siłę konkurencji nieuporządkowane działania sprzedażowe bez świadomości dążenia do konkretnego celu jednak nie wystarczą. Jeżeli chcesz zapewnić stałą poprawę wyników finansowych firmy, pomoże Ci w tym optymalizacja sprzedaży.
Nowe spojrzenie na zarządzanie sprzedażą wymaga przygotowania na każdym etapie przeprowadzania zmian. Na początku dokładnie opisz, jak przebiega cały proces sprzedaży. To niezwykle ważne. Potraktowanie tego etapu po macoszemu sprawi, że jakaś część procesu pozostanie nieuchwytna i niemierzalna. Niedookreślonych obszarów nie będziesz w stanie ulepszyć, przez co optymalizacja sprzedaży będzie niepełna i nie przyniesie oczekiwanych skutków.
Aby temu zapobiec, pomagamy firmom w mapowaniu procesów sprzedaży - czyli wypracowujemy rozwiązania, które trwale usprawniają procesy zachodzące w kontaktach z potencjalnymi oraz aktualnymi klientami. Jeśli sam zastanawiasz się, czy potrzebujesz wsparcia w tym obszarze, zapoznaj się z naszą listą kontrolną. Pomoże ona określić poziom, na którym obecnie znajduje się firma w kwestii optymalizacji sprzedaży.
Po opisaniu procesu sprzedażowego, kolejnym krokiem powinno być określenie właściwej strategii. Pamiętaj, że musi być ona spójna ze strategią całej firmy. W tym celu dokonaj analizy procesu sprzedażowego, intensywnie konsultując się z pracownikami. Ustal konwersję sprzedaży i zbadaj, ilu klientów przechodzi przez kolejne etapy. Sprawdź, czy oferta firmy jest zawsze zrozumiała dla klienta.
Po strategii czas na zaplanowanie konkretnych działań. Zadbaj o zaangażowanie każdego członka zespołu – poczucie jednego, wspólnego celu ułatwi poprawę wyników. Na tym etapie dużym wsparciem będą także nowoczesne technologie – duży wpływ na ostateczną konwersję ma digital experience. Zapewnij klientom jak najlepsze doświadczenia, a będą do Ciebie wracać.
Nie obawiaj się zmian i poprawek. Optymalizacja sprzedaży przebiega dynamicznie. To kolejny powód, dla którego warto zainwestować w odpowiedni system CRM lub ERP – dzięki nim możesz na bieżąco analizować, jaki wpływ na wyniki mają konkretne działania.
Na wynik finansowy mają wpływ nie tylko przychody, ale i koszty. Uporządkowanie procesów wewnętrznych pozwala na zlikwidowanie niepotrzebnych działań i poprawę obszarów przynoszących do tej pory niesatysfakcjonujące efekty. Wsparcie, jakie dają nowoczesne rozwiązania technologiczne pozwalają zoptymalizować koszty sprzedaży zarówno ogólne, jak i jednostkowe.
Optymalizacja sprzedaży obejmuje wiele działań, przez co należy do zadań dość skomplikowanych. Prawidłowo przeprowadzona pozwala jednak znacznie zwiększyć przychody firmy. Badania wykazują, że przedsiębiorstwa przywiązujące wagę do poprawnego zarządzania tym obszarem rosną o nawet ⅓ szybciej niż pozostałe. Nie eksperymentuj – skorzystaj z porad ekspertów, wybierz nowoczesne technologie i zadbaj o stabilny rozwój swojego przedsiębiorstwa.