CRM

Blog

CRM dla B2B. W jakich branżach jest NIEZBĘDNY?

Prawidłowo dobrany system CRM, może rozwinąć Twój biznes jak żadna inna technologia!

CRM dla B2B. W jakich branżach jest NIEZBĘDNY?

Prawidłowo dobrany system CRM, może rozwinąć Twój biznes jak żadna inna technologia!

CRM dla B2B. W jakich branżach jest NIEZBĘDNY?

Prawidłowo dobrany system CRM, może rozwinąć Twój biznes jak żadna inna technologia!

CRM dla B2B. W jakich branżach jest NIEZBĘDNY?

Prawidłowo dobrany system CRM, może rozwinąć Twój biznes jak żadna inna technologia!

CRM dla B2B. W jakich branżach jest NIEZBĘDNY?

Prawidłowo dobrany system CRM, może rozwinąć Twój biznes jak żadna inna technologia!

Blog

Mapowanie procesów przed wdrożeniem ERP lub CRM

Mapowanie Procesów | Optymalizacja procesów | Transformacja cyfrowa | Wdrożenie CRM

Mapowanie procesów przed wdrożeniem ERP lub CRM

Mapowanie Procesów | Optymalizacja procesów | Transformacja cyfrowa | Wdrożenie CRM

Mapowanie procesów przed wdrożeniem ERP lub CRM

Mapowanie Procesów | Optymalizacja procesów | Transformacja cyfrowa | Wdrożenie CRM

Mapowanie procesów przed wdrożeniem ERP lub CRM

Mapowanie Procesów | Optymalizacja procesów | Transformacja cyfrowa | Wdrożenie CRM

Mapowanie procesów przed wdrożeniem ERP lub CRM

Mapowanie Procesów | Optymalizacja procesów | Transformacja cyfrowa | Wdrożenie CRM

Blog

Sprzedaż i Marketing dwa bratanki… Czyli dlaczego CRM i Marketing Automation wzajemnie się potrzebują.

Choć służą do różnych celów, oprogramowanie CRM i marketing automation najlepiej działają razem.

Sprzedaż i Marketing dwa bratanki… Czyli dlaczego CRM i Marketing Automation wzajemnie się potrzebują.

Choć służą do różnych celów, oprogramowanie CRM i marketing automation najlepiej działają razem.

Sprzedaż i Marketing dwa bratanki… Czyli dlaczego CRM i Marketing Automation wzajemnie się potrzebują.

Choć służą do różnych celów, oprogramowanie CRM i marketing automation najlepiej działają razem.

Sprzedaż i Marketing dwa bratanki… Czyli dlaczego CRM i Marketing Automation wzajemnie się potrzebują.

Choć służą do różnych celów, oprogramowanie CRM i marketing automation najlepiej działają razem.

Sprzedaż i Marketing dwa bratanki… Czyli dlaczego CRM i Marketing Automation wzajemnie się potrzebują.

Choć służą do różnych celów, oprogramowanie CRM i marketing automation najlepiej działają razem.

Blog

Czas dołożyć "E" do AI czyli o empatycznej sztucznej inteligencji

Dlaczego ludzka empatia nie nadąża za oczekiwaniami Klientów

Czas dołożyć "E" do AI czyli o empatycznej sztucznej inteligencji

Dlaczego ludzka empatia nie nadąża za oczekiwaniami Klientów

Czas dołożyć "E" do AI czyli o empatycznej sztucznej inteligencji

Dlaczego ludzka empatia nie nadąża za oczekiwaniami Klientów

Czas dołożyć "E" do AI czyli o empatycznej sztucznej inteligencji

Dlaczego ludzka empatia nie nadąża za oczekiwaniami Klientów

Czas dołożyć "E" do AI czyli o empatycznej sztucznej inteligencji

Dlaczego ludzka empatia nie nadąża za oczekiwaniami Klientów

Blog

13 funkcji, na które trzeba zwrócić uwagę przy wyborze systemu CRM

Jak wybrać najlepszego CRM-a dla Twojej firmy - checklista

13 funkcji, na które trzeba zwrócić uwagę przy wyborze systemu CRM

Jak wybrać najlepszego CRM-a dla Twojej firmy - checklista

13 funkcji, na które trzeba zwrócić uwagę przy wyborze systemu CRM

Jak wybrać najlepszego CRM-a dla Twojej firmy - checklista

13 funkcji, na które trzeba zwrócić uwagę przy wyborze systemu CRM

Jak wybrać najlepszego CRM-a dla Twojej firmy - checklista

13 funkcji, na które trzeba zwrócić uwagę przy wyborze systemu CRM

Jak wybrać najlepszego CRM-a dla Twojej firmy - checklista

Blog

Kiedy wykonać mapowanie procesów operacyjnych w firmie?

Choć mapowanie procesów nie jest nową metodą porządkowania wiedzy, to w dalszym ciągu rzadko jest wykorzystywana.

Kiedy wykonać mapowanie procesów operacyjnych w firmie?

Choć mapowanie procesów nie jest nową metodą porządkowania wiedzy, to w dalszym ciągu rzadko jest wykorzystywana.

Kiedy wykonać mapowanie procesów operacyjnych w firmie?

Choć mapowanie procesów nie jest nową metodą porządkowania wiedzy, to w dalszym ciągu rzadko jest wykorzystywana.

Kiedy wykonać mapowanie procesów operacyjnych w firmie?

Choć mapowanie procesów nie jest nową metodą porządkowania wiedzy, to w dalszym ciągu rzadko jest wykorzystywana.

Kiedy wykonać mapowanie procesów operacyjnych w firmie?

Choć mapowanie procesów nie jest nową metodą porządkowania wiedzy, to w dalszym ciągu rzadko jest wykorzystywana.

Blog

Jak zarządzać kluczowymi klientami? Kluczowy klient - kim jest i jak zarządzać relacjami

Zrozumienie współpracy z Klientem, wymaga podjęcia kompleksowych działań na wszystkich szczeblach zarządzania.

Jak zarządzać kluczowymi klientami? Kluczowy klient - kim jest i jak zarządzać relacjami

Zrozumienie współpracy z Klientem, wymaga podjęcia kompleksowych działań na wszystkich szczeblach zarządzania.

Jak zarządzać kluczowymi klientami? Kluczowy klient - kim jest i jak zarządzać relacjami

Zrozumienie współpracy z Klientem, wymaga podjęcia kompleksowych działań na wszystkich szczeblach zarządzania.

Jak zarządzać kluczowymi klientami? Kluczowy klient - kim jest i jak zarządzać relacjami

Zrozumienie współpracy z Klientem, wymaga podjęcia kompleksowych działań na wszystkich szczeblach zarządzania.

Jak zarządzać kluczowymi klientami? Kluczowy klient - kim jest i jak zarządzać relacjami

Zrozumienie współpracy z Klientem, wymaga podjęcia kompleksowych działań na wszystkich szczeblach zarządzania.

Blog

Gdzie inżynier nie może tam handlowca pośle - Dominik Żochowski dla CRN Polska

Jedynie 26% ankietowanych uważa, że jest w pełni zadowolonych z posiadanego rozwiązania CRM w swojej firmie.

Gdzie inżynier nie może tam handlowca pośle - Dominik Żochowski dla CRN Polska

Jedynie 26% ankietowanych uważa, że jest w pełni zadowolonych z posiadanego rozwiązania CRM w swojej firmie.

Gdzie inżynier nie może tam handlowca pośle - Dominik Żochowski dla CRN Polska

Jedynie 26% ankietowanych uważa, że jest w pełni zadowolonych z posiadanego rozwiązania CRM w swojej firmie.

Gdzie inżynier nie może tam handlowca pośle - Dominik Żochowski dla CRN Polska

Jedynie 26% ankietowanych uważa, że jest w pełni zadowolonych z posiadanego rozwiązania CRM w swojej firmie.

Gdzie inżynier nie może tam handlowca pośle - Dominik Żochowski dla CRN Polska

Jedynie 26% ankietowanych uważa, że jest w pełni zadowolonych z posiadanego rozwiązania CRM w swojej firmie.

Blog

Dlaczego Twoja organizacja potrzebuje dobrego systemu CRM

Każda firma posiadająca procesy sprzedażowo-marketingowe, powinna jak najszybciej wdrożyć CRM w swojej organizacji.

Dlaczego Twoja organizacja potrzebuje dobrego systemu CRM

Każda firma posiadająca procesy sprzedażowo-marketingowe, powinna jak najszybciej wdrożyć CRM w swojej organizacji.

Dlaczego Twoja organizacja potrzebuje dobrego systemu CRM

Każda firma posiadająca procesy sprzedażowo-marketingowe, powinna jak najszybciej wdrożyć CRM w swojej organizacji.

Dlaczego Twoja organizacja potrzebuje dobrego systemu CRM

Każda firma posiadająca procesy sprzedażowo-marketingowe, powinna jak najszybciej wdrożyć CRM w swojej organizacji.

Dlaczego Twoja organizacja potrzebuje dobrego systemu CRM

Każda firma posiadająca procesy sprzedażowo-marketingowe, powinna jak najszybciej wdrożyć CRM w swojej organizacji.

NEWSLETTER

Zapisz się do Newslettera i bądź na bieżąco ze wszystkimi nowościami i ciekawostkami ze świata technologii, innowacji oraz biznesu.

W celu przesłania raportu z testu i informacji dotyczących rekomendacji dalszych działań, niezbędne jest udzielenie przez Państwa zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych podanych w formularzu. Prosimy więc o zaznaczenie tej opcji. W dowolnym momencie mogą Państwo tę zgodę wycofać. Udzielenie zgody jest dobrowolne, przy czym jej brak uniemożliwi dostarczenie raportu i rekomendacji.

Dziękujemy za rejestrację i zapraszamy we wtorek, 26 maja 2020, godz. 15:30-16:30 na prezentację ONLINE
Coś poszło nie tak, spróbuj jeszcze raz