Zarządzanie Sprzedażą

Blog

Poznaj pytanie, które sprawi, że Twój zespół będzie efektywniej realizować cele sprzedażowe.

Aby skutecznie wdrożyć CRM, który będzie pomocny w pracy, trzeba się do tego bardzo dobrze przygotować

Poznaj pytanie, które sprawi, że Twój zespół będzie efektywniej realizować cele sprzedażowe.

Aby skutecznie wdrożyć CRM, który będzie pomocny w pracy, trzeba się do tego bardzo dobrze przygotować

Poznaj pytanie, które sprawi, że Twój zespół będzie efektywniej realizować cele sprzedażowe.

Aby skutecznie wdrożyć CRM, który będzie pomocny w pracy, trzeba się do tego bardzo dobrze przygotować

Poznaj pytanie, które sprawi, że Twój zespół będzie efektywniej realizować cele sprzedażowe.

Aby skutecznie wdrożyć CRM, który będzie pomocny w pracy, trzeba się do tego bardzo dobrze przygotować

Poznaj pytanie, które sprawi, że Twój zespół będzie efektywniej realizować cele sprzedażowe.

Aby skutecznie wdrożyć CRM, który będzie pomocny w pracy, trzeba się do tego bardzo dobrze przygotować

Blog

"United Breaks Guitars"​ – czyli słów kilka o Mapie Podróży Klienta, na trasie której zawiedli... ludzie.

Harmonijna współpraca na rzecz dobra klienta, to niezawodna droga do jego zadowolenia.

"United Breaks Guitars"​ – czyli słów kilka o Mapie Podróży Klienta, na trasie której zawiedli... ludzie.

Harmonijna współpraca na rzecz dobra klienta, to niezawodna droga do jego zadowolenia.

"United Breaks Guitars"​ – czyli słów kilka o Mapie Podróży Klienta, na trasie której zawiedli... ludzie.

Harmonijna współpraca na rzecz dobra klienta, to niezawodna droga do jego zadowolenia.

"United Breaks Guitars"​ – czyli słów kilka o Mapie Podróży Klienta, na trasie której zawiedli... ludzie.

Harmonijna współpraca na rzecz dobra klienta, to niezawodna droga do jego zadowolenia.

"United Breaks Guitars"​ – czyli słów kilka o Mapie Podróży Klienta, na trasie której zawiedli... ludzie.

Harmonijna współpraca na rzecz dobra klienta, to niezawodna droga do jego zadowolenia.

Blog

CRM dla B2B. W jakich branżach jest NIEZBĘDNY?

Prawidłowo dobrany system CRM, może rozwinąć Twój biznes jak żadna inna technologia!

CRM dla B2B. W jakich branżach jest NIEZBĘDNY?

Prawidłowo dobrany system CRM, może rozwinąć Twój biznes jak żadna inna technologia!

CRM dla B2B. W jakich branżach jest NIEZBĘDNY?

Prawidłowo dobrany system CRM, może rozwinąć Twój biznes jak żadna inna technologia!

CRM dla B2B. W jakich branżach jest NIEZBĘDNY?

Prawidłowo dobrany system CRM, może rozwinąć Twój biznes jak żadna inna technologia!

CRM dla B2B. W jakich branżach jest NIEZBĘDNY?

Prawidłowo dobrany system CRM, może rozwinąć Twój biznes jak żadna inna technologia!

Blog

Sprzedaż i Marketing dwa bratanki… Czyli dlaczego CRM i Marketing Automation wzajemnie się potrzebują.

Choć służą do różnych celów, oprogramowanie CRM i marketing automation najlepiej działają razem.

Sprzedaż i Marketing dwa bratanki… Czyli dlaczego CRM i Marketing Automation wzajemnie się potrzebują.

Choć służą do różnych celów, oprogramowanie CRM i marketing automation najlepiej działają razem.

Sprzedaż i Marketing dwa bratanki… Czyli dlaczego CRM i Marketing Automation wzajemnie się potrzebują.

Choć służą do różnych celów, oprogramowanie CRM i marketing automation najlepiej działają razem.

Sprzedaż i Marketing dwa bratanki… Czyli dlaczego CRM i Marketing Automation wzajemnie się potrzebują.

Choć służą do różnych celów, oprogramowanie CRM i marketing automation najlepiej działają razem.

Sprzedaż i Marketing dwa bratanki… Czyli dlaczego CRM i Marketing Automation wzajemnie się potrzebują.

Choć służą do różnych celów, oprogramowanie CRM i marketing automation najlepiej działają razem.

Blog

13 funkcji, na które trzeba zwrócić uwagę przy wyborze systemu CRM

Jak wybrać najlepszego CRM-a dla Twojej firmy - checklista

13 funkcji, na które trzeba zwrócić uwagę przy wyborze systemu CRM

Jak wybrać najlepszego CRM-a dla Twojej firmy - checklista

13 funkcji, na które trzeba zwrócić uwagę przy wyborze systemu CRM

Jak wybrać najlepszego CRM-a dla Twojej firmy - checklista

13 funkcji, na które trzeba zwrócić uwagę przy wyborze systemu CRM

Jak wybrać najlepszego CRM-a dla Twojej firmy - checklista

13 funkcji, na które trzeba zwrócić uwagę przy wyborze systemu CRM

Jak wybrać najlepszego CRM-a dla Twojej firmy - checklista

Blog

Kiedy wykonać mapowanie procesów operacyjnych w firmie?

Choć mapowanie procesów nie jest nową metodą porządkowania wiedzy, to w dalszym ciągu rzadko jest wykorzystywana.

Kiedy wykonać mapowanie procesów operacyjnych w firmie?

Choć mapowanie procesów nie jest nową metodą porządkowania wiedzy, to w dalszym ciągu rzadko jest wykorzystywana.

Kiedy wykonać mapowanie procesów operacyjnych w firmie?

Choć mapowanie procesów nie jest nową metodą porządkowania wiedzy, to w dalszym ciągu rzadko jest wykorzystywana.

Kiedy wykonać mapowanie procesów operacyjnych w firmie?

Choć mapowanie procesów nie jest nową metodą porządkowania wiedzy, to w dalszym ciągu rzadko jest wykorzystywana.

Kiedy wykonać mapowanie procesów operacyjnych w firmie?

Choć mapowanie procesów nie jest nową metodą porządkowania wiedzy, to w dalszym ciągu rzadko jest wykorzystywana.

Article

Być przedsiębiorcą - oto jest wyzwanie. Dominik Żochowski dla CRN Polska

O tym dlaczego w Polsce wciąż potrzeba rewolucji w systemach informatycznych, służących do zakładania firmy

Być przedsiębiorcą - oto jest wyzwanie. Dominik Żochowski dla CRN Polska

O tym dlaczego w Polsce wciąż potrzeba rewolucji w systemach informatycznych, służących do zakładania firmy

Być przedsiębiorcą - oto jest wyzwanie. Dominik Żochowski dla CRN Polska

O tym dlaczego w Polsce wciąż potrzeba rewolucji w systemach informatycznych, służących do zakładania firmy

Być przedsiębiorcą - oto jest wyzwanie. Dominik Żochowski dla CRN Polska

O tym dlaczego w Polsce wciąż potrzeba rewolucji w systemach informatycznych, służących do zakładania firmy

Być przedsiębiorcą - oto jest wyzwanie. Dominik Żochowski dla CRN Polska

O tym dlaczego w Polsce wciąż potrzeba rewolucji w systemach informatycznych, służących do zakładania firmy

Article

MŚP kontra systemy biznesowe. Dominik Żochowski dla CRN Polska

O nieustannej, nierównej walce między sektorem MŚP, a niedoskonałościami systemów biznesowych w Polsce.

MŚP kontra systemy biznesowe. Dominik Żochowski dla CRN Polska

O nieustannej, nierównej walce między sektorem MŚP, a niedoskonałościami systemów biznesowych w Polsce.

MŚP kontra systemy biznesowe. Dominik Żochowski dla CRN Polska

O nieustannej, nierównej walce między sektorem MŚP, a niedoskonałościami systemów biznesowych w Polsce.

MŚP kontra systemy biznesowe. Dominik Żochowski dla CRN Polska

O nieustannej, nierównej walce między sektorem MŚP, a niedoskonałościami systemów biznesowych w Polsce.

MŚP kontra systemy biznesowe. Dominik Żochowski dla CRN Polska

O nieustannej, nierównej walce między sektorem MŚP, a niedoskonałościami systemów biznesowych w Polsce.

Blog

"Podaj cegłę, zbudujemy nowy dom…" Czyli kilka słów o zaufaniu i budowaniu relacji.

Wierzymy że waurunkiem koniecznym funkcjonowania biznesu przyszłości są wartości na czele z zaufaniem.

"Podaj cegłę, zbudujemy nowy dom…" Czyli kilka słów o zaufaniu i budowaniu relacji.

Wierzymy że waurunkiem koniecznym funkcjonowania biznesu przyszłości są wartości na czele z zaufaniem.

"Podaj cegłę, zbudujemy nowy dom…" Czyli kilka słów o zaufaniu i budowaniu relacji.

Wierzymy że waurunkiem koniecznym funkcjonowania biznesu przyszłości są wartości na czele z zaufaniem.

"Podaj cegłę, zbudujemy nowy dom…" Czyli kilka słów o zaufaniu i budowaniu relacji.

Wierzymy że waurunkiem koniecznym funkcjonowania biznesu przyszłości są wartości na czele z zaufaniem.

"Podaj cegłę, zbudujemy nowy dom…" Czyli kilka słów o zaufaniu i budowaniu relacji.

Wierzymy że waurunkiem koniecznym funkcjonowania biznesu przyszłości są wartości na czele z zaufaniem.

Blog

Sprzedaż i Marketing. Odwieczna walka postu z karnawałem

Marketing i sprzedaż to kluczowe obszary firmy. Ścisła współpraca tych działów to szansa na szybką poprawę wyników

Sprzedaż i Marketing. Odwieczna walka postu z karnawałem

Marketing i sprzedaż to kluczowe obszary firmy. Ścisła współpraca tych działów to szansa na szybką poprawę wyników

Sprzedaż i Marketing. Odwieczna walka postu z karnawałem

Marketing i sprzedaż to kluczowe obszary firmy. Ścisła współpraca tych działów to szansa na szybką poprawę wyników

Sprzedaż i Marketing. Odwieczna walka postu z karnawałem

Marketing i sprzedaż to kluczowe obszary firmy. Ścisła współpraca tych działów to szansa na szybką poprawę wyników

Sprzedaż i Marketing. Odwieczna walka postu z karnawałem

Marketing i sprzedaż to kluczowe obszary firmy. Ścisła współpraca tych działów to szansa na szybką poprawę wyników

Article

Złapać króliczka czy gonić? Dominik Żochowski dla CRN Polska

Złapać króliczka czy gonić? Dominik Żochowski dla CRN Polska

Złapać króliczka czy gonić? Dominik Żochowski dla CRN Polska

Złapać króliczka czy gonić? Dominik Żochowski dla CRN Polska

Złapać króliczka czy gonić? Dominik Żochowski dla CRN Polska

Blog

Jak policzyć zwrot z Inwestycji (ROI) w rozwiązania IT dla małych i średnich przedsiębiorstw

W biznesie nie dostajesz tego, na co zasługujesz. Dostajesz to, co wynegocjujesz

Jak policzyć zwrot z Inwestycji (ROI) w rozwiązania IT dla małych i średnich przedsiębiorstw

W biznesie nie dostajesz tego, na co zasługujesz. Dostajesz to, co wynegocjujesz

Jak policzyć zwrot z Inwestycji (ROI) w rozwiązania IT dla małych i średnich przedsiębiorstw

W biznesie nie dostajesz tego, na co zasługujesz. Dostajesz to, co wynegocjujesz

Jak policzyć zwrot z Inwestycji (ROI) w rozwiązania IT dla małych i średnich przedsiębiorstw

W biznesie nie dostajesz tego, na co zasługujesz. Dostajesz to, co wynegocjujesz

Jak policzyć zwrot z Inwestycji (ROI) w rozwiązania IT dla małych i średnich przedsiębiorstw

W biznesie nie dostajesz tego, na co zasługujesz. Dostajesz to, co wynegocjujesz

Blog

Jak zarządzać kluczowymi klientami? Kluczowy klient - kim jest i jak zarządzać relacjami

Zrozumienie współpracy z Klientem, wymaga podjęcia kompleksowych działań na wszystkich szczeblach zarządzania.

Jak zarządzać kluczowymi klientami? Kluczowy klient - kim jest i jak zarządzać relacjami

Zrozumienie współpracy z Klientem, wymaga podjęcia kompleksowych działań na wszystkich szczeblach zarządzania.

Jak zarządzać kluczowymi klientami? Kluczowy klient - kim jest i jak zarządzać relacjami

Zrozumienie współpracy z Klientem, wymaga podjęcia kompleksowych działań na wszystkich szczeblach zarządzania.

Jak zarządzać kluczowymi klientami? Kluczowy klient - kim jest i jak zarządzać relacjami

Zrozumienie współpracy z Klientem, wymaga podjęcia kompleksowych działań na wszystkich szczeblach zarządzania.

Jak zarządzać kluczowymi klientami? Kluczowy klient - kim jest i jak zarządzać relacjami

Zrozumienie współpracy z Klientem, wymaga podjęcia kompleksowych działań na wszystkich szczeblach zarządzania.

Blog

Gdzie inżynier nie może tam handlowca pośle - Dominik Żochowski dla CRN Polska

Jedynie 26% ankietowanych uważa, że jest w pełni zadowolonych z posiadanego rozwiązania CRM w swojej firmie.

Gdzie inżynier nie może tam handlowca pośle - Dominik Żochowski dla CRN Polska

Jedynie 26% ankietowanych uważa, że jest w pełni zadowolonych z posiadanego rozwiązania CRM w swojej firmie.

Gdzie inżynier nie może tam handlowca pośle - Dominik Żochowski dla CRN Polska

Jedynie 26% ankietowanych uważa, że jest w pełni zadowolonych z posiadanego rozwiązania CRM w swojej firmie.

Gdzie inżynier nie może tam handlowca pośle - Dominik Żochowski dla CRN Polska

Jedynie 26% ankietowanych uważa, że jest w pełni zadowolonych z posiadanego rozwiązania CRM w swojej firmie.

Gdzie inżynier nie może tam handlowca pośle - Dominik Żochowski dla CRN Polska

Jedynie 26% ankietowanych uważa, że jest w pełni zadowolonych z posiadanego rozwiązania CRM w swojej firmie.

Blog

Dlaczego Twoja organizacja potrzebuje dobrego systemu CRM

Każda firma posiadająca procesy sprzedażowo-marketingowe, powinna jak najszybciej wdrożyć CRM w swojej organizacji.

Dlaczego Twoja organizacja potrzebuje dobrego systemu CRM

Każda firma posiadająca procesy sprzedażowo-marketingowe, powinna jak najszybciej wdrożyć CRM w swojej organizacji.

Dlaczego Twoja organizacja potrzebuje dobrego systemu CRM

Każda firma posiadająca procesy sprzedażowo-marketingowe, powinna jak najszybciej wdrożyć CRM w swojej organizacji.

Dlaczego Twoja organizacja potrzebuje dobrego systemu CRM

Każda firma posiadająca procesy sprzedażowo-marketingowe, powinna jak najszybciej wdrożyć CRM w swojej organizacji.

Dlaczego Twoja organizacja potrzebuje dobrego systemu CRM

Każda firma posiadająca procesy sprzedażowo-marketingowe, powinna jak najszybciej wdrożyć CRM w swojej organizacji.

NEWSLETTER

Zapisz się do Newslettera i bądź na bieżąco ze wszystkimi nowościami i ciekawostkami ze świata technologii, innowacji oraz biznesu.

W celu przesłania raportu z testu i informacji dotyczących rekomendacji dalszych działań, niezbędne jest udzielenie przez Państwa zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych podanych w formularzu. Prosimy więc o zaznaczenie tej opcji. W dowolnym momencie mogą Państwo tę zgodę wycofać. Udzielenie zgody jest dobrowolne, przy czym jej brak uniemożliwi dostarczenie raportu i rekomendacji.

Dziękujemy za rejestrację i zapraszamy we wtorek, 26 maja 2020, godz. 15:30-16:30 na prezentację ONLINE
Coś poszło nie tak, spróbuj jeszcze raz