Digitalizacja jest nieunikniona. Adrianna Kilińska w wywiadzie dla B&L

Adrianna Kilińska

Follow

Co to jest digitalizacja?

W dużym skrócie - digitalizacja to wykorzystanie technologii cyfrowych w celu zmiany modelu biznesowego i zapewnienia nowych możliwości generowania przychodów i wartości; jest to proces przechodzenia na biznes cyfrowy. Technologie cyfrowe zmieniają również sposoby, w jakie przedsiębiorstwa prowadzą działalność gospodarczą i wchodzą w interakcje z klientami i dostawcami. Zrozumienie co to digitalizacja i kanałów, za pomocą których wpływa ona na gospodarkę, ma zatem coraz większe znaczenie dla prowadzenia polityki pieniężnej.

Wraz z wprowadzeniem nowych technologii, organizacje mają możliwość ponownego przeanalizowania sposobu prowadzenia działalności. Biznes w cyfrowej erze wyposaża organizacje w narzędzia niezbędne do dotrzymania kroku konkurentom i spełnienia zmieniających się wymagań rynku.

Ten rodzaj transformacji wykracza poza tradycyjne role, takie jak sprzedaż, marketing i obsługa klienta i dotyczy przede wszystkim sposobu w jaki organizacje myślą o klientach i nawiązują z nimi kontakt. 

Digitalizacja zasobów

Wiele firm wykorzystuje technologie cyfrowe w celu przekształcenia swoich tradycyjnych modeli biznesowych. W dzisiejszym świecie biznesu istnieje wiele przykładów tego rodzaju innowacji, począwszy od zmiany modelu dystrybucji wideo przez Netflix, poprzez zmianę sposobu dostarczania muzyki przez Apple (iTunes), aż po zmianę modelu branży taksówkarskiej przez Ubera. Te znane nazwy nie są jedynymi firmami, które wprowadzają tak duże zmiany do swojego modelu biznesowego. Firmy ubezpieczeniowe również wykorzystują digitalizację zasobów, a co za tym idzie - dane i analitykę, aby uwolnić się od umów ubezpieczeniowych.

Wymyślając na nowo i dodając do swojego obecnego modelu biznesowego digitalizację zasobów, przedsiębiorstwa mogą dosięgnąć zmiany, która prowadzi do nowych możliwości rozwoju. Dlatego właśnie więcej firm powinno próbować podążać podobną ścieżką.

W czasie kwarantanny nasza prezes Adrianna Kilińska udzieliła wywiadu dla Magazyn Businesswoman & life, w którym opowiada nie tylko o digitalizacji przedsiębiorstw, ale też o tym  jak nowoczesne technologie stały się jej największą pasją.


Adrianna Kilińska

Follow

Digitalizacja polskich przedsiębiorstw to nasza misja. Masz jakieś pytania? Chętnie Ci pomożemy!

Zapytaj o ofertę

Administratorem Twoich danych osobowych jest Engave S.A. z siedzibą w Warszawie, informacje o zasadach przetwarzania danych dostępne są w Polityce Prywatności.
Każda zgoda może zostać cofnięte w każdym momencie bez wpływu na uprzednie przetwarzanie, poprzez kontakt na: biuro@engave.pl

*Pole wymagane

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Skontaktujemy się Tobą w najbliższym czasie.
Przepraszamy, ale wysłanie formularza nie powiodło się. Spróbuj przesłać ponownie.

W razie problemów zapraszamy do kontaktu bezpośredniego

Więcej od Engave

Blog

Innowacyjność w Działaniu: Jak Zachować Kulturę Startupu w Dojrzałej Organizacji

Odkryj, jak dojrzałe organizacje mogą zachować ducha innowacji i kultury startupu. Dowiedz się więcej teraz!

Innowacyjność w Działaniu: Jak Zachować Kulturę Startupu w Dojrzałej Organizacji

Odkryj, jak dojrzałe organizacje mogą zachować ducha innowacji i kultury startupu. Dowiedz się więcej teraz!

Innowacyjność w Działaniu: Jak Zachować Kulturę Startupu w Dojrzałej Organizacji

Odkryj, jak dojrzałe organizacje mogą zachować ducha innowacji i kultury startupu. Dowiedz się więcej teraz!

Innowacyjność w Działaniu: Jak Zachować Kulturę Startupu w Dojrzałej Organizacji

Odkryj, jak dojrzałe organizacje mogą zachować ducha innowacji i kultury startupu. Dowiedz się więcej teraz!

Innowacyjność w Działaniu: Jak Zachować Kulturę Startupu w Dojrzałej Organizacji

Odkryj, jak dojrzałe organizacje mogą zachować ducha innowacji i kultury startupu. Dowiedz się więcej teraz!

Blog

Dlaczego trudno jest zarządzać sprzedażą bez systemu CRM

Zwiększ sukces w sprzedaży z CRM: klucz do efektywnego zarządzania i silnych relacji z klientami

Dlaczego trudno jest zarządzać sprzedażą bez systemu CRM

Zwiększ sukces w sprzedaży z CRM: klucz do efektywnego zarządzania i silnych relacji z klientami

Dlaczego trudno jest zarządzać sprzedażą bez systemu CRM

Zwiększ sukces w sprzedaży z CRM: klucz do efektywnego zarządzania i silnych relacji z klientami

Dlaczego trudno jest zarządzać sprzedażą bez systemu CRM

Zwiększ sukces w sprzedaży z CRM: klucz do efektywnego zarządzania i silnych relacji z klientami

Dlaczego trudno jest zarządzać sprzedażą bez systemu CRM

Zwiększ sukces w sprzedaży z CRM: klucz do efektywnego zarządzania i silnych relacji z klientami

Blog

Organizacja spotkań firmowych: kluczowe aspekty i profesjonalne praktyki

Optymalizacja spotkań firmowych: tam, gdzie technika spotyka empatię w biznesie

Organizacja spotkań firmowych: kluczowe aspekty i profesjonalne praktyki

Optymalizacja spotkań firmowych: tam, gdzie technika spotyka empatię w biznesie

Organizacja spotkań firmowych: kluczowe aspekty i profesjonalne praktyki

Optymalizacja spotkań firmowych: tam, gdzie technika spotyka empatię w biznesie

Organizacja spotkań firmowych: kluczowe aspekty i profesjonalne praktyki

Optymalizacja spotkań firmowych: tam, gdzie technika spotyka empatię w biznesie

Organizacja spotkań firmowych: kluczowe aspekty i profesjonalne praktyki

Optymalizacja spotkań firmowych: tam, gdzie technika spotyka empatię w biznesie

Informacja Cookies
Na naszej stronie internetowej www.engave.pl wykorzystujemy pliki cookies. Klikając „Akceptuję wszystkie”, wyrażasz zgodę na instalację wszystkich plików cookies oraz przetwarzanie Twoich danych osobowych. Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie. Administratorem Twoich danych osobowych jest Engave Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, ul. Czarodzieja 16, 03-116 Warszawa. Twoje dane osobowe mogą być także przetwarzane przez strony trzecie.

Klikając „Wyłącznie niezbędne cookies”, umożliwiasz funkcjonowanie strony internetowej. Więcej informacji o przysługujących Ci prawach znajduje się w naszej Polityce Prywatności Serwisu i Polityce Plików Cookies.
Szczegóły
Akceptuj Wszystkie