Innowacyjność w Działaniu: Jak Zachować Kulturę Startupu w Dojrzałej Organizacji
Odkryj, jak dojrzałe organizacje mogą zachować ducha innowacji i kultury startupu. Dowiedz się więcej teraz!
Obecnie większość firm i korporacji korzysta z rozwiązań klasy CRM (81%) Mimo dużego odsetka firm, które nigdy nie zdecydowały się na zmianę obecnego systemu CRM, jedynie 26% ankietowanych uważa, że jest w pełni zadowolonych z posiadanego rozwiązania.
Przypadek? Nie sądzę.
O tym jakie kardynalne błędy popełniają twórcy systemów CRM, dlaczego większość CRMów służy do nękania handlowców i czy można tym bolączkom zaradzić - przeczytacie w najnowszym felietonie Dominika Żochowskiego dla CRN Polska.
Odkryj, jak dojrzałe organizacje mogą zachować ducha innowacji i kultury startupu. Dowiedz się więcej teraz!
Odkryj, jak dojrzałe organizacje mogą zachować ducha innowacji i kultury startupu. Dowiedz się więcej teraz!
Odkryj, jak dojrzałe organizacje mogą zachować ducha innowacji i kultury startupu. Dowiedz się więcej teraz!
Odkryj, jak dojrzałe organizacje mogą zachować ducha innowacji i kultury startupu. Dowiedz się więcej teraz!
Odkryj, jak dojrzałe organizacje mogą zachować ducha innowacji i kultury startupu. Dowiedz się więcej teraz!
Zwiększ sukces w sprzedaży z CRM: klucz do efektywnego zarządzania i silnych relacji z klientami
Zwiększ sukces w sprzedaży z CRM: klucz do efektywnego zarządzania i silnych relacji z klientami
Zwiększ sukces w sprzedaży z CRM: klucz do efektywnego zarządzania i silnych relacji z klientami
Zwiększ sukces w sprzedaży z CRM: klucz do efektywnego zarządzania i silnych relacji z klientami
Zwiększ sukces w sprzedaży z CRM: klucz do efektywnego zarządzania i silnych relacji z klientami
Optymalizacja spotkań firmowych: tam, gdzie technika spotyka empatię w biznesie
Optymalizacja spotkań firmowych: tam, gdzie technika spotyka empatię w biznesie
Optymalizacja spotkań firmowych: tam, gdzie technika spotyka empatię w biznesie
Optymalizacja spotkań firmowych: tam, gdzie technika spotyka empatię w biznesie
Optymalizacja spotkań firmowych: tam, gdzie technika spotyka empatię w biznesie