Gdzie inżynier nie może tam handlowca pośle - Dominik Żochowski dla CRN Polska

System CRM, CRN Polska, Dominik Żochowski, Transformacja Cyfrowa

Iwo Dominik Żochowski

Follow

Obecnie większość firm i korporacji korzysta z rozwiązań klasy CRM (81%) Mimo dużego odsetka firm, które nigdy nie zdecydowały się na zmianę obecnego systemu CRM, jedynie 26% ankietowanych uważa, że jest w pełni zadowolonych z posiadanego rozwiązania. 


Przypadek? Nie sądzę.

O tym jakie kardynalne błędy popełniają twórcy systemów CRM, dlaczego większość CRMów służy do nękania handlowców i czy można tym bolączkom zaradzić - przeczytacie w najnowszym felietonie Dominika Żochowskiego dla CRN Polska.

Iwo Dominik Żochowski

Follow

Digitalizacja polskich przedsiębiorstw to nasza misja. Masz jakieś pytania? Chętnie Ci pomożemy!

Zapytaj o ofertę

W celu przesłania oferty niezbędne jest udzielenie przez Państwa zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych podanych w formularzu. Prosimy więc o zaznaczenie tej opcji. W dowolnym momencie mogą Państwo tę zgodę wycofać. Udzielenie zgody jest dobrowolne, przy czym jej brak uniemożliwi dostarczenie raportu i rekomendacji.

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Skontaktujemy się Tobą w najbliższym czasie.
Przepraszamy, ale wysłanie formularza nie powiodło się. Spróbuj przesłać ponownie.

W razie problemów zapraszamy do kontaktu bezpośredniego

Więcej od Engave

Blog

S(E)O Easy - czyli jak i gdzie używać słów kluczowych na swojej stronie

Bez dobrego SEO w internecie nie ruszysz z miejsca

S(E)O Easy - czyli jak i gdzie używać słów kluczowych na swojej stronie

Bez dobrego SEO w internecie nie ruszysz z miejsca

S(E)O Easy - czyli jak i gdzie używać słów kluczowych na swojej stronie

Bez dobrego SEO w internecie nie ruszysz z miejsca

S(E)O Easy - czyli jak i gdzie używać słów kluczowych na swojej stronie

Bez dobrego SEO w internecie nie ruszysz z miejsca

S(E)O Easy - czyli jak i gdzie używać słów kluczowych na swojej stronie

Bez dobrego SEO w internecie nie ruszysz z miejsca

Blog

Jak zarządzać kluczowymi klientami?

Zrozumienie współpracy z Klientem, wymaga podjęcia kompleksowych działań na wszystkich szczeblach zarządzania.

Jak zarządzać kluczowymi klientami?

Zrozumienie współpracy z Klientem, wymaga podjęcia kompleksowych działań na wszystkich szczeblach zarządzania.

Jak zarządzać kluczowymi klientami?

Zrozumienie współpracy z Klientem, wymaga podjęcia kompleksowych działań na wszystkich szczeblach zarządzania.

Jak zarządzać kluczowymi klientami?

Zrozumienie współpracy z Klientem, wymaga podjęcia kompleksowych działań na wszystkich szczeblach zarządzania.

Jak zarządzać kluczowymi klientami?

Zrozumienie współpracy z Klientem, wymaga podjęcia kompleksowych działań na wszystkich szczeblach zarządzania.

Blog

"Podaj cegłę, zbudujemy nowy dom…" Czyli kilka słów o zaufaniu.

Wierzymy że waurunkiem koniecznym funkcjonowania biznesu przyszłości są wartości na czele z zaufaniem.

"Podaj cegłę, zbudujemy nowy dom…" Czyli kilka słów o zaufaniu.

Wierzymy że waurunkiem koniecznym funkcjonowania biznesu przyszłości są wartości na czele z zaufaniem.

"Podaj cegłę, zbudujemy nowy dom…" Czyli kilka słów o zaufaniu.

Wierzymy że waurunkiem koniecznym funkcjonowania biznesu przyszłości są wartości na czele z zaufaniem.

"Podaj cegłę, zbudujemy nowy dom…" Czyli kilka słów o zaufaniu.

Wierzymy że waurunkiem koniecznym funkcjonowania biznesu przyszłości są wartości na czele z zaufaniem.

"Podaj cegłę, zbudujemy nowy dom…" Czyli kilka słów o zaufaniu.

Wierzymy że waurunkiem koniecznym funkcjonowania biznesu przyszłości są wartości na czele z zaufaniem.