Czy na pokładzie jest tester? O roli testera oprogramowania w projekcie
Pierwsza zasada brzmi: testowanie ujawnia usterki, ale nie może dowieść ich braku, czyli o roli testera
Zapraszamy do obejrzenia zapisu z webinaru dotyczącego Mapowania Procesu Sprzedaży, który odbył się 22.09.2021 r.
Z tego webinaru dowiesz się:
☞ jak podejść do poszukiwania najlepszego dla Twojej firmy systemu CRM
☞ jak mapowanie procesów wykonane przed wyborem CRM-u ułatwia podjęcie decyzji zakupowej i późniejsze jego wdrożenie
☞ jak przy pomocy map procesów ułożyć efektywne lejki sprzedażowe
☞ jakie inne korzyści działowi sprzedaży przynosi mapowanie procesów
Do kogo skierowany jest webinar?
💡 Do dyrektorów i menedżerów, którzy chcą wdrożyć CRM do działu sprzedaży, ale nie wiedzą jakie funkcje powinien mieć system najlepiej spełniający potrzeby ich organizacji.
💡 Do tych co chcą uporządkować procesy sprzedaży, a także szybciej wdrażać pracowników w firmie.
💡 Do dyrektorów i menedżerów marketingu, którzy szukają inspirujących pomysłów, jak pomóc sprzedaży osiągać lepsze wyniki.
💡 Do osób, które muszą zmierzyć się z mapowaniem procesów w dziale sprzedaży, ale nie mają na ten temat wiedzy.
Prelegentka
Elena Niemirska – Analityk Biznesowy w Engave
Analityk biznesowy z 16-letnim doświadczeniem. W jej portfolio są projekty m.in. dla: Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia (e-Krew), Ośrodka Przetwarzania Informacji - Państwowego Instytutu Badawczego (Jednolity System Antyplagiatowy), Asseco Poland, InPost, Orange (wdrażanie i rozwój systemów klasy CRM, PRM).
W Engave zajmuje się realizacją usług konsultingowych dla klientów firmy w zakresie identyfikacji potrzeb biznesowych, mapowaniem procesów i przygotowywaniem specyfikacji pod wymagania systemowe (CRM, ERP). W swojej pracy kładzie duży nacisk na zrozumienie biznesu oraz realizację celów, które chce osiągnąć firma klienta.
Pierwsza zasada brzmi: testowanie ujawnia usterki, ale nie może dowieść ich braku, czyli o roli testera
Pierwsza zasada brzmi: testowanie ujawnia usterki, ale nie może dowieść ich braku, czyli o roli testera
Pierwsza zasada brzmi: testowanie ujawnia usterki, ale nie może dowieść ich braku, czyli o roli testera
Pierwsza zasada brzmi: testowanie ujawnia usterki, ale nie może dowieść ich braku, czyli o roli testera
Pierwsza zasada brzmi: testowanie ujawnia usterki, ale nie może dowieść ich braku, czyli o roli testera
Decyzja jest trudna, ale możliwa do podjęcia. Wszystko zależy od przeznaczenia danego rozwiązania i budżetu. Sprawdź >
Decyzja jest trudna, ale możliwa do podjęcia. Wszystko zależy od przeznaczenia danego rozwiązania i budżetu. Sprawdź >
Decyzja jest trudna, ale możliwa do podjęcia. Wszystko zależy od przeznaczenia danego rozwiązania i budżetu. Sprawdź >
Decyzja jest trudna, ale możliwa do podjęcia. Wszystko zależy od przeznaczenia danego rozwiązania i budżetu. Sprawdź >
Decyzja jest trudna, ale możliwa do podjęcia. Wszystko zależy od przeznaczenia danego rozwiązania i budżetu. Sprawdź >
Model wspólnej odpowiedzialności zakłada, że Microsoft zabezpiecza swoją infrastrukturę IT. Ty zabezpieczasz swoje dane.
Model wspólnej odpowiedzialności zakłada, że Microsoft zabezpiecza swoją infrastrukturę IT. Ty zabezpieczasz swoje dane.
Model wspólnej odpowiedzialności zakłada, że Microsoft zabezpiecza swoją infrastrukturę IT. Ty zabezpieczasz swoje dane.
Model wspólnej odpowiedzialności zakłada, że Microsoft zabezpiecza swoją infrastrukturę IT. Ty zabezpieczasz swoje dane.
Model wspólnej odpowiedzialności zakłada, że Microsoft zabezpiecza swoją infrastrukturę IT. Ty zabezpieczasz swoje dane.