Mapowanie Procesów w Sprzedaży - zapis webinaru

Mapowanie Procesów w Sprzedaży to szybki sposób na ich usprawnienie i podniesienie ich efektywności. To pierwszy krok do digitalizacji oraz wdrożenia CRM-u.

Engave

Follow

Widzisz jakiś problem w organizacji, ale nie wiesz co jest tego przyczyną? Pracownicy nie wyrabiają się z zadaniami? Spodziewasz się zewnętrznego audytu? A może nie wiesz jaką dokumentacje należy zbierać, aby Twoja firma spełniała wymogi urzędowo-prawne?

Poznaj narzędzie Mapowanie Procesów, dzięki któremu:

Między innymi takie pytania zostały zadane przez uczestników naszego webinaru, w trakcie którego dzieliliśmy się m.in. wiedzą o tym:

  • zweryfikujesz, gdzie kryją się luki procesowe i wąskie gardła
  • odkryjesz miejsca, gdzie procesy się powielają, niepotrzebnie angażując ograniczone zasoby firmy.
  • lepiej przygotujesz się do wybrania lub wdrożenia CRM, ERP lub RPA

Czego dowiesz się z webinaru?

  • Czym jest mapowanie procesu, dlaczego się je stosuje i jakie przynosi korzyści organizacji
  • Jakie są techniki zbierania informacji o procesach
  • Jak odpowiednio przygotować organizację do mapowania procesu, czyli najczęściej spotkane problemy
  • Kto powinien robić mapowanie procesów w firmie
  • Jakie są narzędzia (metody modelowania i programy) do mapowania procesów

Do kogo skierowany jest webinar?

  • dyrektorów i menedżerów, którzy chcą uporządkować proces sprzedaży w firmie
  • lub chcą wdrożyć CRM do działu sprzedaży, ale nie wiedzą jakiego zakresu funkcji potrzebują
  • osób, które muszą zmierzyć się z mapowaniem procesu w firmie, ale nie mają na ten temat wiedzy
  • wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się czegoś więcej nt. mapowania procesów operacyjnych

Prelegentka

Elena Niemirska – Analityk Biznesowy w Engave  

Analityk biznesowy z 16-letnim doświadczeniem. W jej portfolio są projekty m.in. dla: Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia (e-Krew), Ośrodka Przetwarzania Informacji - Państwowego Instytutu Badawczego (Jednolity System Antyplagiatowy), Asseco Poland, InPost, Orange (wdrażanie i rozwój systemów klasy CRM, PRM).

W Engave zajmuje się realizacją usług konsultingowych dla klientów firmy w zakresie identyfikacji potrzeb biznesowych, mapowaniem procesów i przygotowywaniem specyfikacji pod wymagania systemowe (CRM, ERP). W swojej pracy kładzie duży nacisk na zrozumienie biznesu oraz realizację celów, które chce osiągnąć firma klienta.

Engave

Follow

Digitalizacja polskich przedsiębiorstw to nasza misja. Masz jakieś pytania? Chętnie Ci pomożemy!

Zapytaj o ofertę

Administratorem Twoich danych osobowych jest Engave S.A. z siedzibą w Warszawie, informacje o zasadach przetwarzania danych dostępne są w Polityce Prywatności.
Każda zgoda może zostać cofnięte w każdym momencie bez wpływu na uprzednie przetwarzanie, poprzez kontakt na: biuro@engave.pl

*Pole wymagane

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Skontaktujemy się Tobą w najbliższym czasie.
Przepraszamy, ale wysłanie formularza nie powiodło się. Spróbuj przesłać ponownie.

W razie problemów zapraszamy do kontaktu bezpośredniego

Więcej od Engave

Blog

Innowacyjność w Działaniu: Jak Zachować Kulturę Startupu w Dojrzałej Organizacji

Odkryj, jak dojrzałe organizacje mogą zachować ducha innowacji i kultury startupu. Dowiedz się więcej teraz!

Innowacyjność w Działaniu: Jak Zachować Kulturę Startupu w Dojrzałej Organizacji

Odkryj, jak dojrzałe organizacje mogą zachować ducha innowacji i kultury startupu. Dowiedz się więcej teraz!

Innowacyjność w Działaniu: Jak Zachować Kulturę Startupu w Dojrzałej Organizacji

Odkryj, jak dojrzałe organizacje mogą zachować ducha innowacji i kultury startupu. Dowiedz się więcej teraz!

Innowacyjność w Działaniu: Jak Zachować Kulturę Startupu w Dojrzałej Organizacji

Odkryj, jak dojrzałe organizacje mogą zachować ducha innowacji i kultury startupu. Dowiedz się więcej teraz!

Innowacyjność w Działaniu: Jak Zachować Kulturę Startupu w Dojrzałej Organizacji

Odkryj, jak dojrzałe organizacje mogą zachować ducha innowacji i kultury startupu. Dowiedz się więcej teraz!

Blog

Dlaczego trudno jest zarządzać sprzedażą bez systemu CRM

Zwiększ sukces w sprzedaży z CRM: klucz do efektywnego zarządzania i silnych relacji z klientami

Dlaczego trudno jest zarządzać sprzedażą bez systemu CRM

Zwiększ sukces w sprzedaży z CRM: klucz do efektywnego zarządzania i silnych relacji z klientami

Dlaczego trudno jest zarządzać sprzedażą bez systemu CRM

Zwiększ sukces w sprzedaży z CRM: klucz do efektywnego zarządzania i silnych relacji z klientami

Dlaczego trudno jest zarządzać sprzedażą bez systemu CRM

Zwiększ sukces w sprzedaży z CRM: klucz do efektywnego zarządzania i silnych relacji z klientami

Dlaczego trudno jest zarządzać sprzedażą bez systemu CRM

Zwiększ sukces w sprzedaży z CRM: klucz do efektywnego zarządzania i silnych relacji z klientami

Blog

Organizacja spotkań firmowych: kluczowe aspekty i profesjonalne praktyki

Optymalizacja spotkań firmowych: tam, gdzie technika spotyka empatię w biznesie

Organizacja spotkań firmowych: kluczowe aspekty i profesjonalne praktyki

Optymalizacja spotkań firmowych: tam, gdzie technika spotyka empatię w biznesie

Organizacja spotkań firmowych: kluczowe aspekty i profesjonalne praktyki

Optymalizacja spotkań firmowych: tam, gdzie technika spotyka empatię w biznesie

Organizacja spotkań firmowych: kluczowe aspekty i profesjonalne praktyki

Optymalizacja spotkań firmowych: tam, gdzie technika spotyka empatię w biznesie

Organizacja spotkań firmowych: kluczowe aspekty i profesjonalne praktyki

Optymalizacja spotkań firmowych: tam, gdzie technika spotyka empatię w biznesie

Informacja Cookies
Na naszej stronie internetowej www.engave.pl wykorzystujemy pliki cookies. Klikając „Akceptuję wszystkie”, wyrażasz zgodę na instalację wszystkich plików cookies oraz przetwarzanie Twoich danych osobowych. Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie. Administratorem Twoich danych osobowych jest Engave Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, ul. Czarodzieja 16, 03-116 Warszawa. Twoje dane osobowe mogą być także przetwarzane przez strony trzecie.

Klikając „Wyłącznie niezbędne cookies”, umożliwiasz funkcjonowanie strony internetowej. Więcej informacji o przysługujących Ci prawach znajduje się w naszej Polityce Prywatności Serwisu i Polityce Plików Cookies.
Szczegóły
Akceptuj Wszystkie