Rozwój w biały dzień

Podcasty by Engave

Hi Tech!

Czy też jesteś zdania, że rozwój technologii odmienił zasady konkurowania, a w dzisiejszych czasach ani małe, ani duże firmy nie przetrwają bez cyfrowej transformacji?

Jeżeli interesuje Cię kalejdoskop zmian w biznesowym świecie,
w oparciu o #megatrend jakim jest cyfrowa transformacja – ten podcast jest dla Ciebie!  

Opowiadamy o tym jak rozwija się rynek technologiczny, jaki wpływ ma cyfrowa transformacja na rozwój przedsiębiorstw,
a także jak rosnąć, konkurować i poprawiać wyniki finansowe
w erze cyfryzacji.

Rozwój w Biały Dzień to podcast o newsach ze świata cyfrowej transformacji, trendach technologicznych, ale także porady
i przemyślenia w obszarze digitalizacji oraz rozmowy
z ekspertami, dla których technologia to prosta odpowiedź na pytanie o sukces.

Żaneta KURcewicz

Digital Content Strategist

Tu nas znajdziesz:

Ostatnie Podcasty

Wszystkie
Newsy
Artykuły
Wywiady
Innowacje
Odcinek
20
|
Artykuły

Kryzys przywództwa w erze cyfrowej. Czy nadajesz się na lidera przyszłości?

Czy wiesz, że według badań przeprowadzonych przez “MIT Sloan Management Review” - tylko 12% respondentów zdecydowanie zgadza się z twierdzeniem, że ich przywódcy mają właściwy sposób myślenia i odpowiednią postawę, by poprowadzić firmę naprzód? Bycie liderem w erze cyfrowej oznacza wiele nowych wyzwań, ponieważ podwładni są bardziej niezależni finansowo, lepiej wykształceni i mogą łatwiej zmieniać pracę. To sprawia, że liderzy napotykają coraz więcej barier w odgrywaniu swojej roli. I właśnie dlatego dzisiaj porozmawiamy o tym czy liderzy są gotowi przewodzić w erze gospodarki cyfrowej i czym przywództwo w erze cyfrowej różni się od tradycyjnego, a w czym je przypomina.

Kryzys przywództwa w erze cyfrowej. Czy nadajesz się na lidera przyszłości?

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz

Odcinek
19
|
Artykuły

Inwestuj w kompetencje przyszłości swoich pracowników. Jest później niż myślisz!

Nowy rok to zawsze szansa na zmianę. Patrzymy w niego z nadzieją, ale również zastanawiamy się jakie trudności ze sobą przyniesie. Dlatego dzisiejszy odcinek nawiązuje trochę do przewidywania przyszłości. Jednak bez kryształowej kuli, a w sposób racjonalny i bardzo biznesowy. Wiedza o typowych i znanych zagrożeniach przy tworzeniu długoterminowej strategii zazwyczaj jest niewystarczająca. Sztuka polega na odkrywaniu takich destrukcyjnych sił, po których nikt się nie spodziewa, że zakłócą daną branżę. Porozmawiamy o tym, gdzie ich szukać!

Inwestuj w kompetencje przyszłości swoich pracowników. Jest później niż myślisz!

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz
Odcinek
18
|
Newsy

Nowy Rok to nowe zagrożenia. Bądź czujny i uratuj swój biznes!

Witajcie w nowym roku! Mam nadzieję, że od samego początku i z impetem udaje się Wam realizować postanowienia noworoczne – zarówno biznesowe jak i te prywatne. Nowy rok to zawsze szansa na zmianę. Patrzymy w niego z nadzieją, ale również zastanawiamy się jakie trudności ze sobą przyniesie. Dlatego dzisiejszy odcinek nawiązuje trochę do przewidywania przyszłości.Jednak bez kryształowej kuli, a w sposób racjonalny i bardzo biznesowy. Wiedza o typowych i znanych zagrożeniach przy tworzeniu długoterminowej strategii zazwyczaj jest niewystarczająca. Sztuka polega na odkrywaniu takich destrukcyjnych sił, po których nikt się nie spodziewa, że zakłócą daną branżę. Dlatego Dzisiaj porozmawiamy o tym, gdzie ich szukać.

Nowy Rok to nowe zagrożenia. Bądź czujny i uratuj swój biznes!

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz
Odcinek
17
|
Artykuły

Być bliżej klienta. Świąteczny odcinek o empatycznej sztucznej inteligencji.

Dzisiejszy podcast jest połączeniem dwóch tematów – rozmawiamy o sile dbałości przez firmy o customer experience i empatycznej sztucznej inteligencji. Dowiesz się dlaczego sztuczna inteligencja staje się coraz bardziej empatyczna i... jakie konsekwencje miał konflikt kanadyjskiego muzyka Dave’a Carroll'a z liniami United Airlines! Jeżeli tylko taka tematyka Cię interesuje zachęcam do wysłuchania świątecznego podcastu!

Być bliżej klienta. Świąteczny odcinek o empatycznej sztucznej inteligencji.

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz

Odcinek
16
|
Artykuły

Modele subskrypcyjne. Wypróbuj i pozyskaj lojalnych klientów na lata!

Już w XV wieku twórcy map zachęcali do subskrypcji nowych wydań swoich opracowań. Jeśli ktoś chciał być na bieżąco z kolejnymi odkryciami geograficznymi, które zmieniały geopolityczny układ świata, nie miał wyjścia. Kupował subskrypcję. Mimo że modele subskrypcyjne istnieją od stuleci, dopiero ostatnio zyskały rozgłos dzięki BigTechowi. I Dlatego dzisiaj przełożymy ten temat na Twoje realia i porozmawiamy o tym Jak twoja firma może czerpać korzyści z tego modelu, nawet jeśli nie jest Amazonem czy Netfliksem swojej branży?

Modele subskrypcyjne. Wypróbuj i pozyskaj lojalnych klientów na lata!

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz

Odcinek
15
|
Newsy

Strach się bać. Ludzie, luka kompetencyjna, zdolność absorpcji i inne pułapki cyfrowej transformacji

Ponoć Andrew Grove, jeden z założycieli Intel, ostrzegał lata temu, że przetrwają tylko paranoicy. I wychodzi na to, że paranoja wydaje się w tej szczególnej chwili uzasadniona. Firmy i całe sektory są obalane w niespotykanym wcześniej tempie. Zaciekli nowi konkurenci, wykorzystujący modele biznesowe, o których wcześniej nikomu się nie śniło i zawdzięczają swoje istnienie w dużej mierze szybko ewoluującej technologii. Dlatego dzisiaj porozmawiamy o wpadaniu w pułapki transformacji cyfrowych w trakcie tej biznesowej pogoni. Bo przecież wymienić jeden system na drugi nie jest trudno, trudno jest przeprowadzić zmianę, która będzie widoczna w codziennej pracy ludzi i pozytywnie wpłynie na doświadczenia klientów.

Strach się bać. Ludzie, luka kompetencyjna, zdolność absorpcji i inne pułapki cyfrowej transformacji

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz

Odcinek
14
|
Innowacje

Być klientocentryczni. To najlepsze postanowienie noworoczne dla Twojej firmy!

Jak sprzedawać więcej? Jak przyciągnąć klientów? Jak odpowiedzieć na ich potrzeby? Te pytania nieustannie zadajemy sobie wszyscy. Bo trudno nadążyć za zwyczajami kupujących, trudno nadążyć za działaniami konkurencji i trudno nadążyć z zapoznawaniem się z ofertą dotyczącą nowoczesnych rozwiązań dla sprzedaży. Dlatego w tym odcinku chcę rozszerzyć poprzedni wątek o podróży klienta. Dzisiaj porozmawiamy o tzw. Sprzedaży klientocentrycznej. Opowiem o tym, co należy zmienić w modelu sprzedaży, aby przystawać go do nowych realiów. Realiów, w których klienci są bardziej wymagający i mniej lojalni.

Być klientocentryczni. To najlepsze postanowienie noworoczne dla Twojej firmy!

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz
Odcinek
13
|
Innowacje

Customer Journey - jak nadążyć za klientem i nie poplątać nóg?

Ludzie, ludzie, ludzie. Większość osób zakłada, że cyfrowa transformacja dotyczy wyłącznie technologii. Tymczasem istotą transformacji są ludzie. Technologie są narzędziem ułatwiającym lepsze poznanie klientów i zapewnienie im lepszych doświadczeń. Co robić żeby poprawiać doświadczenia klientów? Którymi obszarami się zająć? Czego oczekują klienci? Jak czują się klienci w relacji z firmą? I dlaczego w całej podróży na drodze Klient - Marka najbardziej zawodzą ludzie? Na te i inne pytania odpowiemy sobie w dzisiejszym odcinku. Jeżeli tylko ten temat Cię interesuje – zachęcam do wysłuchania podcastu!

Customer Journey - jak nadążyć za klientem i nie poplątać nóg?

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz

Odcinek
12
|
Artykuły

O losie przedsiębiorcy! Czyli jak wybierać system CRM i w jakiej branży jest niezbędny

Jeżeli chcesz dowiedzieć się czym jest CRM dla B2B, jakie funkcje powinien spełniać, a także w jakich branżach jest niezbędny - zapraszam Cię do wysłuchania dzisiejszego podcastu, bo czeka tam na Ciebie solidna dawka merytorycznej wiedzy!

O losie przedsiębiorcy! Czyli jak wybierać system CRM i w jakiej branży jest niezbędny

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz
Odcinek
11
|
Innowacje

ALIBABA - Czego możemy nauczyć się od światowego giganta?

Pewnie wiesz, że Grupę Alibaba zaliczamy do absolutnej czołówki światowego biznesu. Jack Ma stoi dziś czele jednej z głównych platform e-commerce w Chinach, a najsłynniejsza marka wchodząca w skład spółki - Aliexpress – bije kolejne rekordy popularności wśród kupujących. Co skrywa przełomowa logika biznesowa Smart Business? Zostań ze mną, jeśli chcesz się uczyć podejścia biznesowego od innowacyjnego cyfrowego giganta z Chin.

ALIBABA - Czego możemy nauczyć się od światowego giganta?

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz
Odcinek
10
|
Wywiady

Czy digitalizacja uratuje nasze firmy? - Wywiad z Adrianną Kilińską, prezes Engave S.A.

Zapraszamy Was do wysłuchania wywiadu z Adrianną Kilińska- Prezes Engave, w którym opowiada o swoim pomyśle na firmę, budowaniu długotrwałych relacji z klientami, digitalizacji przedsiębiorstw, ale też o tym jak nowoczesne technologie stały się jej największą pasją.

Czy digitalizacja uratuje nasze firmy? - Wywiad z Adrianną Kilińską, prezes Engave S.A.

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz
Odcinek
9
|
Innowacje

Jak wyzwolić w swojej firmie energię startupu?

Czy wiesz co to jest straktyka? Jak połączyć strategię z taktyką? Gdy firma robi się coraz większa, zazwyczaj traci energię startupu, co bywa początkiem trudnego okresu. Jak się do tego przygotować? O tym posłuchacie w najnowszym odcinku. Zapraszam!

Jak wyzwolić w swojej firmie energię startupu?

Rozmawiają:
Odcinek
8
|
Innowacje

Mapowanie Procesów Operacyjnych - jak to zrobić właściwie?

W dzisiejszym podcaście porozmawiamy o złożonej, ale też szalenie pomocnej w „ogarnięciu” funkcjonowania firmy i znalezieniu jej słabych punktów - metodzie, jaką jest Mapowanie Procesów Operacyjnych

Mapowanie Procesów Operacyjnych - jak to zrobić właściwie?

Rozmawiają:
Odcinek
7
|
Artykuły

Czy powinniśmy bać się Sztucznej Inteligencji?

Jak używać sztucznej inteligencji, machine learning, deep learning w marketingu. Coraz skuteczniejsze mechanizmy oparte o sztuczną inteligencję / machine learning / deep learning, implementowane nie tylko w biznesie, ale i w prywatnym życiu sygnalizują, że czeka nas fundamentalna zmiana.

Czy powinniśmy bać się Sztucznej Inteligencji?

Rozmawiają:
Odcinek
6
|
Innowacje

Nowe realia to zmiana podejścia do zarządzania strategicznego

Sprawy toczą się zbyt szybko, by kurczowo trzymać się strategii bazującej na przesłankach z przeszłości. Dzisiaj konkurencja jest niesprecyzowana. Może się zrodzić daleko poza branżą

Nowe realia to zmiana podejścia do zarządzania strategicznego

Rozmawiają:
Odcinek
5
|
Innowacje

Jak policzyć zwrot z Inwestycji (ROI) w rozwiązaniach IT dla MŚP

Czy wiesz czym jest ROI i dlaczego mierzenie efektywności inwestycji informatycznych jest kluczowe dla Twojej firmy?

Jak policzyć zwrot z Inwestycji (ROI) w rozwiązaniach IT dla MŚP

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz
Odcinek
4
|
Newsy

Let's talk about trends, baby!

W dzisiejszym odcinku porozmawiamy sobie nieco o trendach technologicznych, które zawojują 2021 rok, a także o tym jaki wpływ na rozwój cyfrowej transformacji i digitalizacji miał rok 2020.

Let's talk about trends, baby!

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz
Odcinek
3
|
Artykuły

Wpływ transformacji cyfrowej na kulturę organizacyjną

Transformacja cyfrowa ma znaczący wpływ na sposób patrzenia i podejścia do używania technologii. Redefiniuje spojrzenie na organizację, zespół, pracę ludzi i ich kompetencje. Zmianie ulegają wewnętrzne procesy, co daje wzrost efektywności oraz wyników firmy.

Wpływ transformacji cyfrowej na kulturę organizacyjną

Rozmawiają:
Odcinek
2
|
Artykuły

"Podaj cegłę, zbudujemy nowy dom…" Czyli kilka słów o zaufaniu.

W kryzysie zaufanie stanowi kapitał, który może przechylić szalę zwycięstwa na naszą stronę.

"Podaj cegłę, zbudujemy nowy dom…" Czyli kilka słów o zaufaniu.

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz
Odcinek
1
|
Artykuły

Dlaczego 70% transformacji cyfrowych firm kończy się fiaskiem.

Skąd się bierze coraz więcej przykładów nieudanych transformacji firm? Naszym zdaniem z niezrozumienia istoty dwóch procesów: cyfrowej transformacji i digitalizacji.

Dlaczego 70% transformacji cyfrowych firm kończy się fiaskiem.

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz

Ostatnie Podcasty

Wszystkie
Newsy
Artykuły
Wywiady
Innowacje
Odcinek
20
|
Artykuły

Kryzys przywództwa w erze cyfrowej. Czy nadajesz się na lidera przyszłości?

Czy wiesz, że według badań przeprowadzonych przez “MIT Sloan Management Review” - tylko 12% respondentów zdecydowanie zgadza się z twierdzeniem, że ich przywódcy mają właściwy sposób myślenia i odpowiednią postawę, by poprowadzić firmę naprzód? Bycie liderem w erze cyfrowej oznacza wiele nowych wyzwań, ponieważ podwładni są bardziej niezależni finansowo, lepiej wykształceni i mogą łatwiej zmieniać pracę. To sprawia, że liderzy napotykają coraz więcej barier w odgrywaniu swojej roli. I właśnie dlatego dzisiaj porozmawiamy o tym czy liderzy są gotowi przewodzić w erze gospodarki cyfrowej i czym przywództwo w erze cyfrowej różni się od tradycyjnego, a w czym je przypomina.

Kryzys przywództwa w erze cyfrowej. Czy nadajesz się na lidera przyszłości?

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz

Odcinek
19
|
Artykuły

Inwestuj w kompetencje przyszłości swoich pracowników. Jest później niż myślisz!

Nowy rok to zawsze szansa na zmianę. Patrzymy w niego z nadzieją, ale również zastanawiamy się jakie trudności ze sobą przyniesie. Dlatego dzisiejszy odcinek nawiązuje trochę do przewidywania przyszłości. Jednak bez kryształowej kuli, a w sposób racjonalny i bardzo biznesowy. Wiedza o typowych i znanych zagrożeniach przy tworzeniu długoterminowej strategii zazwyczaj jest niewystarczająca. Sztuka polega na odkrywaniu takich destrukcyjnych sił, po których nikt się nie spodziewa, że zakłócą daną branżę. Porozmawiamy o tym, gdzie ich szukać!

Inwestuj w kompetencje przyszłości swoich pracowników. Jest później niż myślisz!

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz
Odcinek
18
|
Newsy

Nowy Rok to nowe zagrożenia. Bądź czujny i uratuj swój biznes!

Witajcie w nowym roku! Mam nadzieję, że od samego początku i z impetem udaje się Wam realizować postanowienia noworoczne – zarówno biznesowe jak i te prywatne. Nowy rok to zawsze szansa na zmianę. Patrzymy w niego z nadzieją, ale również zastanawiamy się jakie trudności ze sobą przyniesie. Dlatego dzisiejszy odcinek nawiązuje trochę do przewidywania przyszłości.Jednak bez kryształowej kuli, a w sposób racjonalny i bardzo biznesowy. Wiedza o typowych i znanych zagrożeniach przy tworzeniu długoterminowej strategii zazwyczaj jest niewystarczająca. Sztuka polega na odkrywaniu takich destrukcyjnych sił, po których nikt się nie spodziewa, że zakłócą daną branżę. Dlatego Dzisiaj porozmawiamy o tym, gdzie ich szukać.

Nowy Rok to nowe zagrożenia. Bądź czujny i uratuj swój biznes!

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz
Odcinek
17
|
Artykuły

Być bliżej klienta. Świąteczny odcinek o empatycznej sztucznej inteligencji.

Dzisiejszy podcast jest połączeniem dwóch tematów – rozmawiamy o sile dbałości przez firmy o customer experience i empatycznej sztucznej inteligencji. Dowiesz się dlaczego sztuczna inteligencja staje się coraz bardziej empatyczna i... jakie konsekwencje miał konflikt kanadyjskiego muzyka Dave’a Carroll'a z liniami United Airlines! Jeżeli tylko taka tematyka Cię interesuje zachęcam do wysłuchania świątecznego podcastu!

Być bliżej klienta. Świąteczny odcinek o empatycznej sztucznej inteligencji.

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz

Odcinek
16
|
Artykuły

Modele subskrypcyjne. Wypróbuj i pozyskaj lojalnych klientów na lata!

Już w XV wieku twórcy map zachęcali do subskrypcji nowych wydań swoich opracowań. Jeśli ktoś chciał być na bieżąco z kolejnymi odkryciami geograficznymi, które zmieniały geopolityczny układ świata, nie miał wyjścia. Kupował subskrypcję. Mimo że modele subskrypcyjne istnieją od stuleci, dopiero ostatnio zyskały rozgłos dzięki BigTechowi. I Dlatego dzisiaj przełożymy ten temat na Twoje realia i porozmawiamy o tym Jak twoja firma może czerpać korzyści z tego modelu, nawet jeśli nie jest Amazonem czy Netfliksem swojej branży?

Modele subskrypcyjne. Wypróbuj i pozyskaj lojalnych klientów na lata!

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz

Odcinek
15
|
Newsy

Strach się bać. Ludzie, luka kompetencyjna, zdolność absorpcji i inne pułapki cyfrowej transformacji

Ponoć Andrew Grove, jeden z założycieli Intel, ostrzegał lata temu, że przetrwają tylko paranoicy. I wychodzi na to, że paranoja wydaje się w tej szczególnej chwili uzasadniona. Firmy i całe sektory są obalane w niespotykanym wcześniej tempie. Zaciekli nowi konkurenci, wykorzystujący modele biznesowe, o których wcześniej nikomu się nie śniło i zawdzięczają swoje istnienie w dużej mierze szybko ewoluującej technologii. Dlatego dzisiaj porozmawiamy o wpadaniu w pułapki transformacji cyfrowych w trakcie tej biznesowej pogoni. Bo przecież wymienić jeden system na drugi nie jest trudno, trudno jest przeprowadzić zmianę, która będzie widoczna w codziennej pracy ludzi i pozytywnie wpłynie na doświadczenia klientów.

Strach się bać. Ludzie, luka kompetencyjna, zdolność absorpcji i inne pułapki cyfrowej transformacji

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz

Odcinek
14
|
Innowacje

Być klientocentryczni. To najlepsze postanowienie noworoczne dla Twojej firmy!

Jak sprzedawać więcej? Jak przyciągnąć klientów? Jak odpowiedzieć na ich potrzeby? Te pytania nieustannie zadajemy sobie wszyscy. Bo trudno nadążyć za zwyczajami kupujących, trudno nadążyć za działaniami konkurencji i trudno nadążyć z zapoznawaniem się z ofertą dotyczącą nowoczesnych rozwiązań dla sprzedaży. Dlatego w tym odcinku chcę rozszerzyć poprzedni wątek o podróży klienta. Dzisiaj porozmawiamy o tzw. Sprzedaży klientocentrycznej. Opowiem o tym, co należy zmienić w modelu sprzedaży, aby przystawać go do nowych realiów. Realiów, w których klienci są bardziej wymagający i mniej lojalni.

Być klientocentryczni. To najlepsze postanowienie noworoczne dla Twojej firmy!

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz
Odcinek
13
|
Innowacje

Customer Journey - jak nadążyć za klientem i nie poplątać nóg?

Ludzie, ludzie, ludzie. Większość osób zakłada, że cyfrowa transformacja dotyczy wyłącznie technologii. Tymczasem istotą transformacji są ludzie. Technologie są narzędziem ułatwiającym lepsze poznanie klientów i zapewnienie im lepszych doświadczeń. Co robić żeby poprawiać doświadczenia klientów? Którymi obszarami się zająć? Czego oczekują klienci? Jak czują się klienci w relacji z firmą? I dlaczego w całej podróży na drodze Klient - Marka najbardziej zawodzą ludzie? Na te i inne pytania odpowiemy sobie w dzisiejszym odcinku. Jeżeli tylko ten temat Cię interesuje – zachęcam do wysłuchania podcastu!

Customer Journey - jak nadążyć za klientem i nie poplątać nóg?

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz

Odcinek
12
|
Artykuły

O losie przedsiębiorcy! Czyli jak wybierać system CRM i w jakiej branży jest niezbędny

Jeżeli chcesz dowiedzieć się czym jest CRM dla B2B, jakie funkcje powinien spełniać, a także w jakich branżach jest niezbędny - zapraszam Cię do wysłuchania dzisiejszego podcastu, bo czeka tam na Ciebie solidna dawka merytorycznej wiedzy!

O losie przedsiębiorcy! Czyli jak wybierać system CRM i w jakiej branży jest niezbędny

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz
Odcinek
11
|
Innowacje

ALIBABA - Czego możemy nauczyć się od światowego giganta?

Pewnie wiesz, że Grupę Alibaba zaliczamy do absolutnej czołówki światowego biznesu. Jack Ma stoi dziś czele jednej z głównych platform e-commerce w Chinach, a najsłynniejsza marka wchodząca w skład spółki - Aliexpress – bije kolejne rekordy popularności wśród kupujących. Co skrywa przełomowa logika biznesowa Smart Business? Zostań ze mną, jeśli chcesz się uczyć podejścia biznesowego od innowacyjnego cyfrowego giganta z Chin.

ALIBABA - Czego możemy nauczyć się od światowego giganta?

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz
Odcinek
10
|
Wywiady

Czy digitalizacja uratuje nasze firmy? - Wywiad z Adrianną Kilińską, prezes Engave S.A.

Zapraszamy Was do wysłuchania wywiadu z Adrianną Kilińska- Prezes Engave, w którym opowiada o swoim pomyśle na firmę, budowaniu długotrwałych relacji z klientami, digitalizacji przedsiębiorstw, ale też o tym jak nowoczesne technologie stały się jej największą pasją.

Czy digitalizacja uratuje nasze firmy? - Wywiad z Adrianną Kilińską, prezes Engave S.A.

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz
Odcinek
9
|
Innowacje

Jak wyzwolić w swojej firmie energię startupu?

Czy wiesz co to jest straktyka? Jak połączyć strategię z taktyką? Gdy firma robi się coraz większa, zazwyczaj traci energię startupu, co bywa początkiem trudnego okresu. Jak się do tego przygotować? O tym posłuchacie w najnowszym odcinku. Zapraszam!

Jak wyzwolić w swojej firmie energię startupu?

Rozmawiają:
Odcinek
8
|
Innowacje

Mapowanie Procesów Operacyjnych - jak to zrobić właściwie?

W dzisiejszym podcaście porozmawiamy o złożonej, ale też szalenie pomocnej w „ogarnięciu” funkcjonowania firmy i znalezieniu jej słabych punktów - metodzie, jaką jest Mapowanie Procesów Operacyjnych

Mapowanie Procesów Operacyjnych - jak to zrobić właściwie?

Rozmawiają:
Odcinek
6
|
Innowacje

Nowe realia to zmiana podejścia do zarządzania strategicznego

Sprawy toczą się zbyt szybko, by kurczowo trzymać się strategii bazującej na przesłankach z przeszłości. Dzisiaj konkurencja jest niesprecyzowana. Może się zrodzić daleko poza branżą

Nowe realia to zmiana podejścia do zarządzania strategicznego

Rozmawiają:
Odcinek
3
|
Artykuły

Wpływ transformacji cyfrowej na kulturę organizacyjną

Transformacja cyfrowa ma znaczący wpływ na sposób patrzenia i podejścia do używania technologii. Redefiniuje spojrzenie na organizację, zespół, pracę ludzi i ich kompetencje. Zmianie ulegają wewnętrzne procesy, co daje wzrost efektywności oraz wyników firmy.

Wpływ transformacji cyfrowej na kulturę organizacyjną

Rozmawiają:
Odcinek
7
|
Artykuły

Czy powinniśmy bać się Sztucznej Inteligencji?

Jak używać sztucznej inteligencji, machine learning, deep learning w marketingu. Coraz skuteczniejsze mechanizmy oparte o sztuczną inteligencję / machine learning / deep learning, implementowane nie tylko w biznesie, ale i w prywatnym życiu sygnalizują, że czeka nas fundamentalna zmiana.

Czy powinniśmy bać się Sztucznej Inteligencji?

Rozmawiają:
Odcinek
1
|
Artykuły

Dlaczego 70% transformacji cyfrowych firm kończy się fiaskiem.

Skąd się bierze coraz więcej przykładów nieudanych transformacji firm? Naszym zdaniem z niezrozumienia istoty dwóch procesów: cyfrowej transformacji i digitalizacji.

Dlaczego 70% transformacji cyfrowych firm kończy się fiaskiem.

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz
Odcinek
2
|
Artykuły

"Podaj cegłę, zbudujemy nowy dom…" Czyli kilka słów o zaufaniu.

W kryzysie zaufanie stanowi kapitał, który może przechylić szalę zwycięstwa na naszą stronę.

"Podaj cegłę, zbudujemy nowy dom…" Czyli kilka słów o zaufaniu.

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz
Odcinek
5
|
Innowacje

Jak policzyć zwrot z Inwestycji (ROI) w rozwiązaniach IT dla MŚP

Czy wiesz czym jest ROI i dlaczego mierzenie efektywności inwestycji informatycznych jest kluczowe dla Twojej firmy?

Jak policzyć zwrot z Inwestycji (ROI) w rozwiązaniach IT dla MŚP

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz
Odcinek
4
|
Newsy

Let's talk about trends, baby!

W dzisiejszym odcinku porozmawiamy sobie nieco o trendach technologicznych, które zawojują 2021 rok, a także o tym jaki wpływ na rozwój cyfrowej transformacji i digitalizacji miał rok 2020.

Let's talk about trends, baby!

Rozmawiają:
Żaneta Kurcewicz

Rozwijaj się każdego dnia!
Bądź z nami na bieżąco!

W celu przesłania raportu z testu i informacji dotyczących rekomendacji dalszych działań, niezbędne jest udzielenie przez Państwa zgody na przetwarzanie przez nas danych  osobowych podanych w formularzu. Prosimy więc o zaznaczenie tej opcji. W dowolnym momencie mogą Państwo tę zgodę wycofać. Udzielenie zgody jest dobrowolne, przy czym jej brak uniemożliwi dostarczenie raportu i rekomendacji.

Dziękujemy za rejestrację i zapraszamy we wtorek, 26 maja 2020, godz. 15:30-16:30 na prezentację ONLINE
Coś poszło nie tak, spróbuj jeszcze raz