Znajdź odpowiedni system ERP dla Twojej firmy

Wybierz sektor
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Wybierz budżet
Mały, poniżej 200 tys. zł
Średni, 200 tys. - 400 tys. zł
Duży, powyżej 500 tys. zł
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Dopasuj systemy

#PlayTechTogether

Na kolejnej stronie wyświetlimy listę systemów ERP, które spełniają wybrane przez Ciebie kryteria.

Według badań firmy Gartner od 55% do nawet 75% wdrożeń systemów ERP w firmach kończy się niepowodzeniem. Za większość tych kosztownych porażek odpowiada brak odpowiedniego przygotowania firmy do procesu wyboru i wdrożenia ERP.

Jeśli chcesz wdrożyć pierwszego ERP’a w firmie lub dotychczasowy ERP nie spełnia wymagań, to zanim zdecydujesz się na inwestycję za kilkadziesiąt lub kilkaset tysięcy złotych, przygotuj z nami dokument Specyfikacji Wymagań Biznesowych, który pozwoli Ci uniknąć wielu kosztownych problemów przy wdrażaniu systemu ERP w Twojej firmie.

Specyfikacja Wymagań Biznesowych to dokument, który zawiera:

Analizę obszarów
biznesowych

realnie oszacujesz zakres

Nasza analiza obszarów biznesowych i działów Twojej firmy pokaże które procesy powinny być zarządzane przez nowy system ERP. Dzięki temu już na tym etapie oszacujesz zakres projektu, opracujesz plan rozwoju i wdrożeń poszczególnych modułów systemu oraz będziesz mógł ocenić realne zaangażowanie Twojego zespołu w proces wdrożenia systemu ERP.

Zebrane wymagania
biznesowe

rzetelnie wycenisz

Identyfikacja oraz zebranie i opisanie w systematyczny sposób potrzeb w poszczególnych obszarach (działach) Twojej firmy pozwolą uniknąć bardzo częstych nieporozumień na poziomie wyceny wdrożenia i późniejszego funkcjonowania nowego systemu ERP przez producenta.



Mapowanie
procesów

zoptymalizujesz procesy

Analiza procesów biznesowych w obszarach planowanego wdrożenia ERP w Twojej firmie, zrealizowana przez naszych ekspertów i przedstawiona w formie czytelnych diagramów, pozwala często zoptymalizować procesy, zanim zostaną one objęte nowym systemem. Dzięki temu poprawisz efektywność funkcjonowania Twojej firmy, a ERP nie będzie powielał błędów w przebiegu procesów.

Rekomendacje
systemów ERP

oszczędzisz czas

Dzięki naszej wstępnej rekomendacji systemów ERP, które odpowiadają potrzebom Twojej firmy, oszczędzisz mnóstwo czasu na szukanie odpowiedniego rozwiązania i żmudne analizy funkcjonalności poszczególnych systemów ERP, których tylko na polskim rynku istnieje kilkadziesiąt.



Jak powstaje Specyfikacja Wymagań Biznesowych

Forma

Jedno spotkanie offline u klienta
Pozostałe spotkania i warsztaty online
Wywiady online z wybranymi osobami

Czas trwania projektu

Dla firmy średniej wielkości od 2 tygodni (w zależności od wielkości firmy, liczby procesów oraz dyspozycyjności Klienta)

Jesteś zainteresowany?

Umów się na 1-godzinne spotkanie online w trakcie którego zdiagnozujemy Twoje potrzeby i przedstawimy wstępną ofertę obejmującą czas i koszt przygotowania Specyfikacji Wymagań Biznesowych dla Twojej firmy

Znakomicie!

Niebawem skontaktujemy się z Tobą drogą mailową lub telefoniczną i dowiesz się w jaki sposób zacząć wdrożenie systemu ERP.
Teraz przejdź do najlepiej dopasowanych systemów do Twojego biznesu.

PRZEJDŹ DO WYNIKÓW

#PlayTechTogether

Ups! Coś poszło nie tak w trakcie uzupełniania formularza

Dlaczego warto

Dzięki przygotowaniu Specyfikacji Wymagań Biznesowych unikniesz wielu potencjalnych problemów z wdrożeniem systemu ERP:

Bezpieczeństwo

Będziesz pewien, że spisane wymagania nie stanowią listy życzeń, lecz jest to zbiór przemyślanych potrzeb z każdego obszaru.

Biznes

Wymagania są uporządkowane, skonsultowane ze wszystkimi odpowiednimi osobami w firmie

Zespół

Potrzeby Twojej firmy są opisywane zgodnie z odpowiednią metodologią, a dokument może być wykorzystywany również jako załącznik do Opisu Przedmiotu Zamówienia

6 etapów wdrażania systemów ERP

Analiza i planowanie

Obejmuje identyfikację obszarów biznesowych, analizę aktualnych procesów i projektowanie nowych, bardziej wydajnych przepływów pracy. Na tym etapie warto też zdefiniować szczegółowe wymagania systemowe jakie musi spełniać ERP. Większość systemów ERP jest systemami modułowymi, co pozwala planować wdrożenie i rozwój poszczególnych modułów, gdy z jakiś powodów nie chcesz wdrażać wszystko na raz. Na tym etapie możesz zbudować taki plan wdrożeń poszczególnych modułów lub przyjąć dla siebie strategię rozwoju.

Research i wybór narzędzia

Na polskim rynku funkcjonuje co najmniej kilkadziesiąt rozwiązań klasy ERP. Świadomy wybór odpowiedniego systemu dla Twojej Firmy znacząco zmniejsza ryzyko nietrafionej inwestycji i jej skutków finansowych

Development

Obejmuje konfigurację i dostosowanie oprogramowania do obsługi zoptymalizowanych procesów w środowisku technologicznym Twojej firmy. Może również obejmować rozwijanie integracji z dowolnymi innymi istniejącymi w organizacji aplikacjami biznesowymi, które nie zostaną zastąpione przez system ERP.

Testowanie

Zawiera sprawdzanie poprawności działania określonych modułów i funkcji, opracowywanie poprawek. Po wstępnym testowaniu podstawowych funkcji oprogramowania należy przeprowadzić rygorystyczne testy pełnych możliwości, najlepiej poprzez umożliwienie wybranym pracownikom przetestowania systemu pod kątem codziennych czynności

Uruchomienie

Najważniejszy i najbardziej stresujący moment procesu. Powinieneś być przygotowany na potencjalne problemy, ponieważ z systemy zaczynają korzystać wszyscy pracownicy. Zespół projektowy powinien być wtedy łatwo dostępny, aby odpowiadać na pytania, pomagać użytkownikom w zrozumieniu systemu i próbować rozwiązywać wszelkie problemy. Adaptacja do systemu i osiągnięcie oczekiwanego wzrostu wydajności może zająć użytkownikom trochę czasu

Wsparcie i aktualizacje

Aby wdrożenie ERP przyniosło firmie pożądane korzyści, należy, zespół projektowy nie powinien zakończyć działania na etapie uruchomienia, ale jego uwaga powinna zostać przeniesiona nasłuchanie opinii użytkowników i odpowiednie dostosowywanie systemu. Ten etap obejmuje też dodawanie nowych funkcji oraz aktualizacje w razie zmian w procesach firmy.

Główne kryteria

Sektor
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Wybierz budżet
Mały, poniżej 200 tys. zł
Średni, 200 tys. - 400 tys. zł
Duży, powyżej 500 tys. zł
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

RESTARTUJ WYBOR

Wybierz producenta
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Funkcjonalności

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Znaleźliśmy 4 pasujące systemy ERP

HERMESSQL

OktaSoft

System ERP HermesSQL dostarcza sprawdzone rozwiązania, które pomogą Ci lepiej i łatwiej zarządzać swoją firmą. Program obsługuje i integruje wszystkie kluczowe obszary działania firmy, począwszy od obszaru sprzedaży, dystrybucji, logistyki, gospodarki magazynowej, zarządzania produkcją, usługami aż do kadr i płac oraz finansów i księgowości. Dzięki temu pozwala mieć pełną kontrolę nad całym przedsiębiorstwem. Współpracuje także z Platforma B2B, EDI oraz e-Sklepem. Ważnym elementem programu jest jego analityczna część, która zawiera różnego typu analizy i raporty stanowiące podstawę do podejmowanie lepszych i szybszych decyzji biznesowych. ERP system HermesSQL współpracuje z nowoczesną platformą BI – Qlik, która daje ogromne możliwości w zakresie projektowania zaawansowanych, interaktywnych analiz i kokpitów menadżerskich, za pomocą których firmy mogą łatwiej przewidywać i kształtować swój biznes. Cała konstrukcja systemu ERP HermesSQL oraz wszystkie jego funkcjonalności zaprojektowane są w taki sposób, aby podnieść główne wskaźniki biznesowe prowadzonej działalności. Efektem takiego podejścia jest m.in.: zwiększenie wydajności pracy, lepsza organizacja procesów, możliwość optymalizacji kosztów pracy i zwiększenia rentowności firmy.

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Kontrolling
  • Kontroling finansowy / windykacja / zarz. zobowiązaniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Logistyka
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • Serwis / obsługa posprzedaż. / CRM
  • E-Commerce
  • B2B
  • Zintegrowany portal
  • Document management
  • Zarządzanie kapit. ludzkim
  • Personel / kadry
  • Płace
  • Zarządzanie biznesem
  • Business Inteligence
  • Analizy i raporty
  • Pulpit (pracownika, menedżera)
  • Rozwiązania mobilne
  • Zarządzanie jakością

budzet-maly

sektor-produkcja

sektor-sprzedaz-handel-i-dystrybucja

sektor-uslugi

Komadres

ETOB-RES Sp. z o.o.

Rozwiązania informatyczne przeznaczone dla obsługi Zakładów i Przedsiębiorstw Produkcyjnych oparte są na dedykowanej wersji autorskiego Zintegrowanego Systemu Zarządzania Komadres. System ERP dedykowany dla firm produkcyjnych dostosowany jest do specyfiki branżowej poprzez integrację podsystemu Produkcja zawierającego wymagane dla przedsiębiorstw produkcyjnych, specjalistyczne funkcjonalności, obsługujące typowe dla tego typu firm obszary biznesowe. System zapenia planowanie, rozliczanie oraz monitorowanie wszelkich procesów związanych z prowadzeniem działaności produkcyjnej.

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Kontrolling
  • Kontroling finansowy / windykacja / zarz. zobowiązaniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Logistyka
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie Sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • B2B
  • Document management / EOD / DMS / EDI
  • Zarządzanie Kapitłem ludzkim
  • Personel / kadry / HRM / administracja użytkownikami
  • Płace

sektor-produkcja

budzet-maly

SZYK2

Coig

Autorski, zintegrowany system wspomagania zarządzaniem SZYK2, to ergonomiczne i intuicyjne rozwiązanie pozwalające zwiększyć efektywność działania przedsiębiorstwa. Oprogramowanie obejmuje wszystkie obszary działalności firmy – jego zastosowanie przynosi nieograniczone możliwości biznesowe. System SZYK2 jest wynikiem wieloletniego doświadczenia COIG S.A. w tworzeniu oprogramowania IT. Jest to zestaw aplikacji skutecznie wspierających kluczowe procesy zachodzące w nowoczesnym i dynamicznym przedsiębiorstwie. Dedykowany jest dla dużych i średnich firm o strukturze jedno- lub wielooddziałowej. Zapewnia prosty i szybki dostęp do całego spektrum zestawień i analiz stanowiących podstawę do operacyjnego i strategicznego zarządzania.

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Kontrolling
  • Kontroling finansowy / windykacja / zarz. zobowiązaniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Logistyka
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • Serwis / obsługa posprzedaż. / CRM
  • E-Commerce
  • B2B
  • Zintegrowany portal
  • Zarządzanie kapit. ludzkim
  • Personel / kadry
  • Płace
  • Zarządzanie biznesem
  • Business Inteligence
  • Pulpit (pracownika, menedżera)

sektor-produkcja

Macrologic ERP (Xpertis)

Assecco

Systemy Macrologic wspomagają zarządzanie zdefiniowanymi sposobami działania organizacji – procesami. Taki sposób informatyzacji firmy jest zgodny z jej naturalnym funkcjonowaniem. Teraz również w chmurze.

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Kontrolling
  • Kontroling finansowy / windykacja / zarz. zobowiązaniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Logistyka
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • B2B
  • Project management
  • Zarządzanie kapit. ludzkim
  • Personel / kadry
  • Płace
  • Zarządzanie biznesem
  • Inwestycje

sektor-sprzedaz-handel-i-dystrybucja

budzet-maly

JD EDWARDS

Oracle

Oracle JD Edwards EnterpriseOne to zintegrowany pakiet aplikacji obejmujący kompleksowe oprogramowanie do planowania zasobów przedsiębiorstwa, które łączy wartość biznesową, technologię opartą na standardach i głębokie doświadczenie branżowe w rozwiązaniach biznesowych. EnterpriseOne to pierwsze rozwiązanie ERP, które obsługuje wszystkie aplikacje na Apple iPad. JD Edwards EnterpriseOne dostarcza również aplikacje mobilne i oferuje większy wybór baz danych, systemów operacyjnych i sprzętu, dzięki czemu można budować rozwiązanie informatyczne, aby spełniało wymagania biznesowe. JD Edwards dostarcza ponad 80 modułów aplikacji do obsługi różnorodnego zestawu procesów biznesowych i kluczowych rozwiązań branżowych.

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Kontrolling
  • Kontroling finansowy / windykacja / zarz. zobowiązaniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Logistyka
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • Serwis / obsługa posprzedaż. / CRM
  • E-Commerce
  • B2B
  • Project management
  • Document management
  • Zarządzanie biznesem
  • Analizy i raporty

sektor-produkcja

sektor-sprzedaz-handel-i-dystrybucja

budzet-duzy

Exact Globe

Exact Software

"Międzynarodowe oprogramowanie ERP w pełni automatyzujące wewnętrzne procesy biznesowe, dostępne w ponad 40 językach i obejmujące legislację ponad 40 krajów. Exact Globe wspomaga wszystkie obszary działania firmy: od obsługi finansowo - księgowej, kontrolingu, zarządzania środkami trwałymi, poprzez produkcję, organizację procesów zakupu i magazynowania, aż po sprzedaż, serwis i obsługę klientów. Modułowa budowa pozwala na dostosowanie systemu do indywidualnych potrzeb klienta na etapie wdrażania oprogramowania. System zapewnia pełną integrację w zakresie wymiany danych i informacji pomiędzy poszczególnymi częściami funkcjonalnymi firmy."

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Kontrolling
  • Kontroling finansowy / windykacja / zarz. zobowiązaniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Logistyka
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • Serwis / obsługa posprzedaż. / CRM
  • E-Commerce
  • B2B
  • Zintegrowany portal
  • Project management
  • Zarządzanie kapit. ludzkim
  • Personel / kadry
  • Zarządzanie biznesem
  • Business Inteligence
  • Rozwiązania mobilne

sektor-produkcja

sektor-sprzedaz-handel-i-dystrybucja

sektor-uslugi

budzet-sredni

ABAS ERP

Abas

System abas ERP pomaga firmom osiągnąć więcej, zapewniając ludziom dostęp do potrzebnych im informacji niezależnie od miejsca i czasu. Od zarządzania kontaktami z klientem po optymalizację łańcucha dostaw, śledzenie zamówień i raporty finansowe — zarówno kierownictwo, jak i pracownicy poszczególnych działów mogą przejąć kontrolę nad procesami i informacjami, które pozwalają firmie działać i się rozwijać.

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Logistyka
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • Serwis / obsługa posprzedaż. / CRM
  • E-Commerce
  • Project management
  • Document management
  • Zarządzanie biznesem
  • Business Inteligence
  • Analizy i raporty
  • Pulpit (pracownika, menedżera)
  • Rozwiązania mobilne

sektor-produkcja

SOFTLAB

Assecco

Moduł Logistyka i Sprzedaż systemu Softlab ERP by Asseco kompleksowo wspiera obsługę transakcji handlowych, usprawnia zarządzanie cennikami, rabatami czy akcjami promocyjnymi, umożliwia m.in. optymalizację stanów magazynowych. Moduł WMS pozwala w pełni zarządzać magazynem wysokiego składowania, usprawniając prowadzenie gospodarki magazynowej – od przyjęcia aż do wydania towaru. Moduł Produkcja kompleksowo wspomaga kluczowe obszary związane z organizacją procesu produkcyjnego, takie jak planowanie produkcji, zarządzanie produkcją, czy rozliczenie produkcji, a także pomaga zoptymalizować procesy produkcyjne.

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Kontrolling
  • Kontroling finansowy / windykacja / zarz. zobowiązaniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Logistyka
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • Serwis / obsługa posprzedaż. / CRM
  • E-Commerce
  • B2B
  • Zintegrowany portal
  • Project management
  • Document management
  • Zarządzanie kapit. ludzkim
  • Personel / kadry
  • Płace
  • Zarządzanie biznesem
  • Pulpit (pracownika, menedżera)
  • Rozwiązania mobilne
  • Inwestycje
  • Zarządzanie jakością

sektor-produkcja

sektor-sprzedaz-handel-i-dystrybucja

budzet-sredni

INFOR LN

Infor

Infor LN to oprogramowanie do planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) przeznaczone zarówno dla największych światowych przedsiębiorstw produkcyjnych o złożonych potrzebach i wielu lokalizacjach, jak i dla mniejszych organizacji działających w jednym miejscu. System Infor oferuje funkcje zaprojektowane pod kątem spełnienia unikalnych wymagań biznesowych producentów. W skład systemu wchodzą narzędzia do szybkich i ekonomicznych wdrożeń z integracją hali produkcyjnej oraz całego łańcucha dostaw z finansami, zarządzaniem jakością, zarządzaniem usługami, zarządzaniem zamówieniami i partnerami biznesowymi. Kontekstowe, specyficzne dla branży narzędzia analityczne pomagają w czasie rzeczywistym gromadzić dane i monitorować wskaźniki w celu usprawnienia komunikacji z partnerami biznesowymi — niezależnie od tego, gdzie się znajdują.

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Logistyka
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • Serwis / obsługa posprzedaż. / CRM
  • B2B
  • Project management
  • Document management
  • Zarządzanie biznesem
  • Pulpit (pracownika, menedżera)
  • Zarządzanie jakością

budzet-duzy

sektor-produkcja

CRM / ERP Berberis

BMS Creative

Berberis jest procesowo zorientowanym systemem ERP z klientem w roli głównej. Moduł programu CRM znajduje się w samym centrum naszego rozwiązania.

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • Serwis / obsługa posprzedaż. / CRM
  • B2B
  • Project management
  • Document management
  • Zarządzanie biznesem
  • Pulpit (pracownika, menedżera)
  • Zarządzanie jakością

budzet-maly

sektor-produkcja

Bastion ERP

LSI

"Oprogramowanie Bastion ERP w sposób kompleksowy obejmuje strategiczne obszary działalności firmy. Niezależnie od wielkości firmy, aby podejmować optymalne decyzje zarządcze oraz wyznaczać strategie rozwoju niezbędna jest koordynacja i nadzór nad poszczególnymi działami firmy. Rozwiązanie dedykowane jest do różnych rodzajów i wielkości przedsiębiorstw: od dużych firm wielooddziałowych, przez biura rachunkowe, aż po instytucje samorządowe i szkolnictwo. Bastion ERP dostarcza narzędzi koniecznych do podejmowania właściwych decyzji. W sposób przejrzysty i łatwy zapewnia stały monitoring sytuacji ekonomicznej firmy. Ułatwia planowanie strategiczne a funkcje budżetowania pozwalają szybko uzyskać niezbędne dane do analiz finansowych i marketingowych."

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Kontrolling
  • Kontroling finansowy / windykacja / zarz. zobowiązaniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • Serwis / obsługa posprzedaż. / CRM
  • B2B
  • Document management
  • Zarządzanie kapit. ludzkim
  • Personel / kadry
  • Płace
  • Zarządzanie biznesem
  • Business Inteligence
  • Analizy i raporty
  • Rozwiązania mobilne

budzet-maly

sektor-produkcja

sektor-sprzedaz-handel-i-dystrybucja

Comarch ERP Egeria

Comarch

"Zintegrowany System klasy ERP Comarch ERP Egeria jest narzędziem, które wspomaga i usprawnia zarządzanie instytucjami oraz oferuje wszechstronne wsparcie w procesach podejmowania decyzji, niezbędnych do funkcjonowania jednostek sektora publicznego w dzisiejszych warunkach ekonomicznych i prawnych. Comarch ERP Egeria dla instytucji administracji publicznej to oprócz oprogramowania, także wiedza dotycząca specyfiki sektora, zdobyta podczas realizacji wielu projektów w jednostkach publicznych."

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Zarządzanie logistyką
  • Logistyka
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Serwis / obsługa posprzedaż. / CRM
  • Zarządzanie kapit. ludzkim
  • Personel / kadry
  • Płace
  • Zarządzanie biznesem
  • Analizy i raporty
  • Inwestycje

budzet-maly

sektor-uslugi

COMARCH ERP OPTIMA

Comarch

Dzięki wbudowanym rozwiązaniom jest najchętniej wybieranym oprogramowaniem wśród biur rachunkowych i doradców podatkowych. System Comarch ERP Optima jest dostępny w modelu stacjonarnym oraz w modelu usługowym, dzięki czemu użytkownicy mogą kompleksowo zarządzać procesami w firmie przez Internet.

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • Serwis / obsługa posprzedaż. / CRM
  • E-Commerce
  • B2B
  • Zintegrowany portal
  • Document management
  • Zarządzanie kapit. ludzkim
  • Personel / kadry
  • Płace
  • Zarządzanie biznesem
  • Business Inteligence
  • Analizy i raporty
  • Rozwiązania mobilne
  • Inwestycje

budzet-maly

sektor-sprzedaz-handel-i-dystrybucja

sektor-uslugi

sektor-produkcja

COMARCH ERP XL

Comarch

Comarch ERP XL to najchętniej wybierany system klasy ERP w Polsce, skierowany do średnich i dużych firm produkcyjnych, handlowych i usługowych z różnych sektorów gospodarki. Funkcjonalności systemu zgrupowane są w kilkunastu współpracujących ze sobą obszarach. Optymalizacja procesów wytwórczych, możliwość łatwego ustalenia rzeczywistego kosztu produkcji dla poszczególnych wyrobów, czy eliminacja tzw. wąskich gardeł w procesie produkcyjnym – to usprawnienia pożądane w firmach produkcyjnych, bez względu na branżę czy specyfikę samego procesu technologicznego (produkcja jednostkowa, seryjna), które zapewnia Comarch ERP XL.

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Kontrolling
  • Kontroling finansowy / windykacja / zarz. zobowiązaniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Logistyka
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • Serwis / obsługa posprzedaż. / CRM
  • E-Commerce
  • B2B
  • Zintegrowany portal
  • Project management
  • Document management
  • Zarządzanie kapit. ludzkim
  • Personel / kadry
  • Płace
  • Zarządzanie biznesem
  • Business Inteligence
  • Analizy i raporty
  • Pulpit (pracownika, menedżera)
  • Rozwiązania mobilne
  • Inwestycje

budzet-sredni

sektor-produkcja

sektor-sprzedaz-handel-i-dystrybucja

sektor-uslugi

elseERP

ELSE

System elseERP to spójne oprogramowanie modułowe, składające się z niezależnych od siebie, choć współpracujących ze sobą wyspecjalizowanych aplikacji. Pozwala na zarządzanie przedsiębiorstwem przez pryzmat procesów logistycznych i finansów z uwzględnieniem występujących na rynku warunków i ograniczeń. Program ERP umożliwia stałą kontrolę nad najważniejszymi procesami biznesowymi zachodzącymi w danym przedsiębiorstwie. Działając na jeden bazie danych, ułatwia funkcjonowanie i wspomaga pracę każdego obszaru – produkcji, sprzedaży, marketingu, analityki, magazynu, kadr czy księgowości.

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Kontrolling
  • Kontroling finansowy / windykacja / zarz. zobowiązaniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Logistyka
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • Serwis / obsługa posprzedaż. / CRM
  • B2B
  • Document management
  • Zarządzanie kapit. ludzkim
  • Personel / kadry
  • Płace
  • Zarządzanie biznesem
  • Business Inteligence
  • Rozwiązania mobilne

budzet-maly

sektor-sprzedaz-handel-i-dystrybucja

sektor-produkcja

enova365

Soneta

Enova365 to lider branży ERP w Polsce. W 2020 roku system wygrał konkurs Best in Cloud w kategorii: najlepszy ERP/CRM w chmurze. enova365 to w 100% polski produkt. Jest gotowy do pracy w średnich i dużych polskich firmach oraz do integracji w oddziałach międzynarodowych korporacji zlokalizowanych w Polsce, pracujących na zagranicznych systemach. Przewagą enova365 jest bieżąca aktualizacja do zmieniających się przepisów prawa i duża elastyczność w tworzeniu własnych procedur. Aktualizacje systemu dla Użytkowników są bezpłatne w ramach aktualnej gwarancji. Z oprogramowania można korzystać stacjonarnie oraz w chmurze – logując się do aplikacji przez przeglądarkę internetową, również mobilnie (na tabletach i smartfonach).

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Kontrolling
  • Kontroling finansowy / windykacja / zarz. zobowiązaniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Logistyka
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • Serwis / obsługa posprzedaż. / CRM
  • B2B
  • Project management
  • Document management
  • Zarządzanie kapit. ludzkim
  • Personel / kadry
  • Płace
  • Zarządzanie biznesem
  • Business Inteligence
  • Analizy i raporty
  • Pulpit (pracownika, menedżera)
  • Inwestycje

sektor-sprzedaz-handel-i-dystrybucja

sektor-produkcja

Epicor iScala ERP

Epicor Software

"System umożliwia zarządzanie wszelkimi aspektami działalności biznesowej i może odzwierciedlić potrzeby informacyjne firm działających w różnych branżach. Rozbudowa funkcjonalność aplikacji pozwala zaspokajać wysokie oczekiwania stawiane przed systemem ERP zarówno dla przedsiębiorstw lokalnych jaki i z oddziałami zagranicznymi czy członkami grup kapitałowych. Kilkudziesięcioletnie doświadczenia zebrane w trakcie tysięcy wdrożeń systemu Epicor iScala pozwoliły na stworzenie niezawodnego, uniwersalnego rozwiązania."

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Kontrolling
  • Kontroling finansowy / windykacja / zarz. zobowiązaniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Logistyka
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • Serwis / obsługa posprzedaż. / CRM
  • B2B
  • Project management
  • Document management
  • Zarządzanie kapit. ludzkim
  • Personel / kadry
  • Płace
  • Zarządzanie biznesem
  • Analizy i raporty
  • Pulpit (pracownika, menedżera)

budzet-sredni

sektor-produkcja

sektor-sprzedaz-handel-i-dystrybucja

Epicor ERP

Epicor Software

Epicor ERP to zintegrowany system informatyczny przeznaczony do zarządzania firmami produkcyjnymi oraz dystrybucyjnymi, wyróżniający się ścisłym ukierunkowaniem na planowanie i zarządzanie wszystkimi zasobami przedsiębiorstwa, zarówno wewnątrz jego siedzib i zakładów, jak i poza nimi. System Epicor jest ścisłe zintegrowanym rozwiązaniem umożliwiającym identyfikacje i planowanie zasobów, które są niezbędne w procesie produkcji czy dystrybucji. Wspólna baza danych daje możliwość dostępu do właściwych informacji z właściwego źródła we właściwym czasie, co pozwala użytkownikom na całej długości łańcucha dostaw podejmować odpowiednie, oparte na danych decyzje.

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • Serwis / obsługa posprzedaż. / CRM
  • B2B
  • Project management
  • Zarządzanie kapit. ludzkim
  • Personel / kadry
  • Płace
  • Zarządzanie biznesem
  • Business Inteligence
  • Rozwiązania mobilne

budzet-sredni

sektor-sprzedaz-handel-i-dystrybucja

sektor-produkcja

EVIDENS

Coig

"Zintegrowana platforma informatyczna wspomagająca zarządzanie przedsiębiorstwem Ergonomiczne i intuicyjne oprogramowanie pozwalające użytkownikowi sprawić, aby jego firma działała efektywnie i elastycznie."

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Kontrolling
  • Kontroling finansowy / windykacja / zarz. zobowiązaniami
  • Zarządzanie logistyką
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • Zarządzanie kapit. ludzkim
  • Personel / kadry
  • Płace
  • Zarządzanie biznesem
  • Analizy i raporty
  • Pulpit (pracownika, menedżera)
  • Rozwiązania mobilne

sektor-produkcja

XYZ

ZETO Opole

System ERP o nazwie XYZ to oprogramowanie dla firm, które służy do wspomagania zarządzania różnymi obszarami przedsiębiorstwa, począwszy od rachunkowości i sprawozdawczości finansowej, poprzez zarządzanie personelem, aż po kompleksową obsługę procesów logistycznych i produkcyjnych. Jest on przeznaczony dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. ZETO Opole wykonuje wdrożenia i szkolenia z Systemu ERP, oraz prowadzi nadzór nad eksploatacją oprogramowania.

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Logistyka
  • Zarządzanie kapit. ludzkim
  • Personel / kadry
  • Zarządzanie biznesem
  • Business Inteligence
  • Analizy i raporty
  • Pulpit (pracownika, menedżera)

budzet-maly

sektor-produkcja

Merit ERP

Macrologic

Tradycyjne systemy ERP (ang. Enterprise Resourcing Planning) ułatwiają zarządzanie zasobami firmy w poszczególnych pionach organizacyjnych. W odróżnieniu od nich, Macrologic Merit wspomaga zarządzanie zdefiniowanymi sposobami działania organizacji — procesami. Taki właśnie sposób informatyzacji firmy jest zgodny z jej naturalnym funkcjonowaniem. Oprogramowanie działa horyzontalnie, równolegle do realizowanych czynności, integrując wszystkie role i działy w firmie.

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Logistyka
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • B2B
  • Project management
  • Zarządzanie kapit. ludzkim
  • Personel / kadry
  • Płace
  • Zarządzanie biznesem
  • Analizy i raporty

sektor-produkcja

sektor-sprzedaz-handel-i-dystrybucja

SIMPLE.SPRINT

Simple

SIMPLE.ERP jest Zintegrowanym Systemem Informatycznym zapewniającym spójną i kompleksową obsługę procesów gospodarczych w całym zakresie działalności przedsiębiorstwa. Istotne cechy tego systemu to otwartość i elastyczność, które są wynikiem wykorzystania do jego budowy powszechnie zaakceptowanych standardów i interfejsów. Dzięki daleko posuniętej standaryzacji system może być ponadto łatwo rozwijany - w trakcie wdrożenia wzbogacany o nowe obszary funkcjonalne. SIMPLE.ERP doskonale sprawdza się w średnich i dużych przedsiębiorstwach o różnorodnych profilach: produkcyjnym, handlowo-usługowym czy budowlanym.

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Kontrolling
  • Kontroling finansowy / windykacja / zarz. zobowiązaniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Logistyka
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • Serwis / obsługa posprzedaż. / CRM
  • E-Commerce
  • B2B
  • Zintegrowany portal
  • Document management
  • Zarządzanie kapit. ludzkim
  • Personel / kadry
  • Płace
  • Zarządzanie biznesem
  • Business Inteligence
  • Analizy i raporty
  • Pulpit (pracownika, menedżera)

sektor-sprzedaz-handel-i-dystrybucja

sektor-produkcja

sektor-uslugi

budzet-duzy

TETA ERP

TETA

"TETA ERP to system dedykowany dla średnich i dużych przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych. Wbudowane w system gotowe mechanizmy i funkcjonalności branżowe, tworzone są z myślą o specyficznych potrzebach rynku, doskonale wpisują się w potrzeby przedsiębiorstw o różnej specyfice działalności. TETA ERP jest z powodzeniem wykorzystywany zarówno w przedsiębiorstwach jednooddziałowych, jak i organizacjach o skomplikowanej strukturze rozproszonej. Oferujemy możliwość dostępu do systemu dla wszystkich pracowników, z poziomu prostej i ergonomicznej w obsłudze samoobsługowej platformy TETA Web oraz mobilnych aplikacji biznesowych TETA Mobile."

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Kontrolling
  • Kontroling finansowy / windykacja / zarz. zobowiązaniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Logistyka
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • Zarządzanie kapit. ludzkim
  • Personel / kadry
  • Płace
  • Zarządzanie biznesem
  • Business Inteligence
  • Analizy i raporty
  • Rozwiązania mobilne

budzet-sredni

sektor-produkcja

sektor-sprzedaz-handel-i-dystrybucja

sektor-uslugi

UNIFIRMA AS

UNIFACTOR S.A.

"UniFirma AS pozwala na zachowanie szybkości reakcji w otoczeniu oraz oparciu podejmowanych decyzji na rzetelnych, rzeczywistych danych. System UniFirmaAS zapewnia: • wzrost wydajności pracy; • automatyzacje wielu procesów biznesowych; • obniżenie kosztów zaopatrzenia przez sprawne zarządzanie łańcuchem dostaw; • dokładne monitorowanie kosztów produkcji; • dokładne śledzenie rentowności sprzedaży; • lepsze wykorzystanie mocy produkcyjnych; • łatwy dostęp do zdarzeń gospodarczych generujących koszty; • stosunkowo niewielkie koszty zakupu, wdrożenia i utrzymania; • szybki dostęp do informacji biznesowych pozwalających na szybką reakcje na zmiany zachodzące na rynku"

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Kontrolling
  • Kontroling finansowy / windykacja / zarz. zobowiązaniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Logistyka
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • Serwis / obsługa posprzedaż. / CRM
  • B2B
  • Document management
  • Zarządzanie kapit. ludzkim
  • Personel / kadry
  • Płace
  • Zarządzanie biznesem
  • Analizy i raporty

budzet-maly

sektor-produkcja

sektor-sprzedaz-handel-i-dystrybucja

sektor-uslugi

SyKOF ERP

Sykom

"Oprogramowanie wspomagające pracę wszystkich kluczowych obszarów przedsiębiorstwa. W jego skład wchodzą następujące bloki funkcjonalne (mogą one również działać samodzielnie): SyKOF HR - oprogramowanie wspomagające pracę działów HR; SyKOF FK – program księgowy do efektywnego zarządzania finansami przedsiębiorstwa; SyKOF LiP – program służący do wszechstronnego zarządzania logistyką i produkcją w firmie; SyKOF BST - wspomaga administrację posiadaną flotą samochodową; SyKOF Budżet – program do rozliczania realizowanych projektów; SyKOF CRM – system usprawniający zarządzanie relacjami z klientami; SyKOF DMS – moduł do obsługi elektronicznego obiegu dokumentów; SyKOF VITIS - narzędzie klasy BI do wielowymiarowej analizy danych"

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Kontrolling
  • Kontroling finansowy / windykacja / zarz. zobowiązaniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Logistyka
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • Serwis / obsługa posprzedaż. / CRM
  • B2B
  • Project management
  • Document management
  • Zarządzanie kapit. ludzkim
  • Personel / kadry
  • Płace
  • Zarządzanie biznesem
  • Business Inteligence

sektor-produkcja

sektor-uslugi

budzet-maly

Streamsoft Prestiż

Streamsoft

System wyróżnia się rozbudowanym modułem do Zarządzania Produkcją, który pozwala śledzić stopień realizacji zleceń produkcyjnych, planować zapotrzebowanie materiałowe i zdolności produkcyjne. Umożliwia wykonanie analiz i zestawień specyficznych dla obszaru produkcji oraz zapewnia obsługę i kontrolę procesów technologicznych. Dostępna jest funkcja importu danych z takich programów jak: Solidworks, Cabinet Vision, AutoCAD. Ponadto, system jest wyposażony w nowoczesny moduł Logistyka, pozwalający m.in. automatyczne tworzyć zwroty magazynowe w procesie weryfikacji przyjęcia towarów. Posiada on także szereg modułów przydatnych dla innych branż, np. handlowej i usługowej (m.in: Handel-Magazyn, DMS, Serwis, Finanse-Księgowość, BI, Kadry i Płace).

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Kontrolling
  • Kontroling finansowy / windykacja / zarz. zobowiązaniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Logistyka
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • Serwis / obsługa posprzedaż. / CRM
  • E-Commerce
  • B2B
  • Zintegrowany portal
  • Document management
  • Zarządzanie kapit. ludzkim
  • Personel / kadry
  • Płace
  • Zarządzanie biznesem
  • Business Inteligence
  • Analizy i raporty
  • Pulpit (pracownika, menedżera)
  • Rozwiązania mobilne

budzet-sredni

sektor-sprzedaz-handel-i-dystrybucja

sektor-produkcja

SAGE SYMFONIA ERP

SAGE

"Sage Symfonia ERP jest kompleksowym systemem do zarządzania przedsiębiorstwem. Umożliwia pełną integrację danych z różnych obszarów działalności. Elastyczna budowa powoduje, że system można łatwo dopasować do potrzeb firmy. Dzięki rozwiązaniu zarządzanie w firmie jest intuicyjne i bardziej efektywnie. Ponad to, system umożliwia generowanie plików kontrolnych JPK. Kluczowe funkcjonalności: • dostarcza spójnych informacji ze wszystkich obszarów funkcjonowania firmy • umożliwia definiowanie, kontrolowanie budżetu oraz przegląd bieżącej kondycji finansowej • zapewnia możliwość elastycznej dekretacji księgowej • zapewnia szybki dostęp do raportów, analiz • pomaga uporządkować procesy i zautomatyzować pracę • ułatwia efektywne wykorzystanie zasobów"

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Logistyka
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • E-Commerce
  • B2B
  • Zintegrowany portal
  • Project management
  • Document management
  • Zarządzanie kapit. ludzkim
  • Personel / kadry
  • Płace
  • Zarządzanie biznesem
  • Business Inteligence
  • Analizy i raporty
  • Rozwiązania mobilne

budzet-maly

sektor-produkcja

sektor-sprzedaz-handel-i-dystrybucja

WAPRO

Assecco

"Programy WAPRO ERP to komplet aplikacji do zarządzania w małych i średnich przedsiębiorstwach, wspierający pracę działów: sprzedaży, finansów i księgowości, kadr oraz pracowników mobilnych. Oprogramowanie marki WAPRO ERP można wykorzystać w każdej branży, systemy cechuje prosta instalacja, łatwa konfiguracja i intuicyjna obsługa. Programy są stale rozwijane i udoskonalane zgodnie z rosnącymi potrzebami Klientów, aby stanowiły nowoczesne narzędzia do zarządzania współczesną firmą."

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Zarządzanie logistyką
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Serwis / obsługa posprzedaż. / CRM
  • E-Commerce
  • B2B
  • Zintegrowany portal
  • Zarządzanie kapit. ludzkim
  • Personel / kadry
  • Płace
  • Zarządzanie biznesem
  • Analizy i raporty
  • Rozwiązania mobilne

budzet-maly

sektor-produkcja

Hornet ERP

BHMSoft

"System klasy ERP, który został przygotowany tak, aby mógł być dostosowany do wymogów konkretnego przedsiębiorstwa przez informatyka, wdrożeniowca lub administratora. Program przeznaczony jest do pracy w firmach produkcyjno - handlowych. System realizuje kompletny przebieg łancucha zamówień klientów - od rejestracji zamówienia w portalu internetowym poprzez kompletację do dostarczenia towarów prze wyspecjalizowaną firme spedycyjną. Hybrydowe połączenie technologii ASP i WinForms."

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Kontrolling
  • Kontroling finansowy / windykacja / zarz. zobowiązaniami
  • Zarządzanie logistyką
  • Logistyka
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • Serwis / obsługa posprzedaż. / CRM
  • B2B
  • Project management
  • Document management
  • Zarządzanie kapit. ludzkim
  • Personel / kadry
  • Zarządzanie biznesem
  • Analizy i raporty

sektor-sprzedaz-handel-i-dystrybucja

sektor-produkcja

Rekord.ERP

Rekord

"REKORD.ERP to zintegrowany system ERP do wspomagania zarządzania, który jest w pełni dostosowany do potrzeb i oczekiwań polskich przedsiębiorstw. Obsługuje wszystkie główne obszary działalności, dostarczając wiarygodnych informacji pozwalających podejmować trafne decyzje. Integrując informacje z poszczególnych działów firmy w jedno spójne i wydajne środowisko pracy, Rekord.ERP usprawnia komunikację, uproszcza procedury, co prowadzi w konsekwencji do oszczędności czasu i wzrostu konkurencyjności firmy."

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Logistyka
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • Serwis / obsługa posprzedaż. / CRM
  • B2B
  • Zintegrowany portal
  • Document management
  • Zarządzanie kapit. ludzkim
  • Personel / kadry
  • Płace
  • Zarządzanie biznesem
  • Analizy i raporty
  • Rozwiązania mobilne

budzet-maly

sektor-produkcja

Navireo

Insert

Navireo posiada intuicyjną obsługę oraz dużą wydajność. Jednocześnie może korzystać z niego kilkudziesięciu, a nawet kilkuset pracowników. Ułatwia obsługę procesu zamówień i sprzedaży zarówno stacjonarnej, jak i internetowej. Ponadto uprawnia pracę przedstawicielom handlowym oraz sprzedaż detaliczną i hurtową. Szybko przesyła potrzebne informacje dotyczące m.in: ceny, ilości dostępnych produktów, statusu zamówień, promocji, itd. Umożliwia kompleksowe zarządzanie magazynem w firmie produkcyjnej, monitoruje stany oraz skraca czas realizacji dostawy gotowych produktów. Aktualizuje również informacje t.j.: dane kontrahentów na podstawie NIP z bazy GUS, aktywność numeru VAT w systemie VIES, komunikaty z urzędów skarbowych, itd. Zebrane dane system przesyła w jednym pliku, co ułatwia ich odczytywanie. Dużą zaletą Navireo jest aktualizacja informacji o stanach magazynowych, zamówieniach, dostawach oraz reklamacjach. System umożliwia łatwą konfigurację z działem IT.

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Kontrolling
  • Kontroling finansowy / windykacja / zarz. zobowiązaniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • Serwis / obsługa posprzedaż. / CRM
  • E-Commerce
  • B2B
  • Document management
  • Zarządzanie kapit. ludzkim
  • Personel / kadry
  • Płace
  • Zarządzanie biznesem
  • Business Inteligence
  • Analizy i raporty
  • Pulpit (pracownika, menedżera)

budzet-maly

sektor-sprzedaz-handel-i-dystrybucja

sektor-uslugi

Graffiti.ERP

PC GUARD

"Graffiti.ERP jest rozwiązaniem informatycznym klasy ERP, nowoczesnym i w pełni zintegrowanym systemem wspomagającym zarządzanie przedsiębiorstwem. Zakres funkcjonalny Graffiti.ERP pozwala wspomagać wszystkie istotne obszary przedsiębiorstwa począwszy od standardowych rozwiązań finansowo-księgowych, logistycznych i magazynowych, a skończywszy na wyrafinowanych modelach planowania długoterminowego, harmonogramowania produkcji, symulowania budżetów czy złożonych rozwiązań logistycznych. Oprogramowanie zostało zaprojektowane z myślą o firmie zarówno produkcyjnej jak i stricte handlowej. Niemal każdy przejaw aktywności nowoczesnego przedsiębiorstwa, średniego i dużego, znajduje swój odpowiednik funkcjonalny w Graffiti.ERP."

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Kontrolling
  • Kontroling finansowy / windykacja / zarz. zobowiązaniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Logistyka
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • Serwis / obsługa posprzedaż. / CRM
  • E-Commerce
  • B2B
  • Project management
  • Document management
  • Zarządzanie kapit. ludzkim
  • Personel / kadry
  • Płace
  • Zarządzanie biznesem
  • Analizy i raporty
  • Pulpit (pracownika, menedżera)
  • Rozwiązania mobilne
  • Inwestycje
  • Zarządzanie jakością

budzet-maly

sektor-produkcja

sektor-sprzedaz-handel-i-dystrybucja

Maat

COMPSoft

"MAAT jest rozwiązaniem stworzonym przez rodzimych informatyków, a centrum rozwojowe oprogramowania znajduje się w Polsce. Z tego względu system nadąża za wszelkimi zmianami w polskim prawodawstwie oraz przystosowany jest do przyzwyczajeń polskich użytkowników. Dostawca deklaruje również otwartość na realizację specyficznych wymagań klientów, oczekujących dedykowanych dla siebie modyfikacji funkcjonalnych. Swoim zakresem obejmuje on wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa – począwszy od finansów i księgowości, poprzez logistykę i produkcję, aż po kadry i płace. Szczególny nacisk przy tworzeniu systemu MAAT został położony na sfery związane z zarządzaniem produkcją."

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Logistyka
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • Serwis / obsługa posprzedaż. / CRM
  • B2B
  • Project management
  • Document management
  • Zarządzanie kapit. ludzkim
  • Personel / kadry
  • Płace
  • Zarządzanie biznesem
  • Analizy i raporty
  • Inwestycje
  • Zarządzanie jakością

budzet-maly

sektor-sprzedaz-handel-i-dystrybucja

sektor-produkcja

Microsoft Dynamics 365

Microsoft

"Microsoft Dynamics 365 to rozwiązanie biznesowe, wprowadzone na rynek w 2016 roku. Występuje w dwóch wariantach: - Enterprise - stworzone dla przedsiębiorstw z sektora firm średnich i dużych - Business - przeznaczone dla małych i średnich przedsiębiorstw. Microsoft Dynamics 365 jest wynikiem połączenia dwóch rozwiązań od Microsoft, systemu CRM o nazwie Microsoft Dynamics CRM oraz systemu klasy ERP – Microsoft Dynamics AX bądź Microsoft Dynamics NAV."

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Kontrolling
  • Kontroling finansowy / windykacja / zarz. zobowiązaniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Logistyka
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • Serwis / obsługa posprzedaż. / CRM
  • E-Commerce
  • B2B
  • Zintegrowany portal
  • Project management
  • Document management
  • Zarządzanie kapit. ludzkim
  • Personel / kadry
  • Płace
  • Zarządzanie biznesem
  • Business Inteligence
  • Analizy i raporty
  • Pulpit (pracownika, menedżera)
  • Rozwiązania mobilne
  • Inwestycje
  • Zarządzanie jakością

budzet-sredni

sektor-produkcja

sektor-sprzedaz-handel-i-dystrybucja

sektor-uslugi

Sente S4 (Teneum)

Sente

"Sente S4 to system opracowany przez zespół specjalistów doświadczonych w dziedzinie projektowania i programowania zintegrowanych systemów zarządzania – ERP, WMS, MRP, CRM. Oprogramowanie jest na bieżąco aktualizowane i dostosowywane do krajowych jak i międzynarodowych przepisów prawa gospodarczego. Równocześnie konsultanci firmy na bieżąco rozbudowują aplikację o nowe funkcjonalności i moduły. Oprogramowanie Sente S4 to nowoczesna aplikacja wspomagania zarządzania przeznaczona dla wymagających przedsiębiorstw. Dzięki ścisłej współpracy z naszymi Klientami, ich potrzeby i pomysły szybko znajdują odzwierciedlenie w funkcjach i możliwościach systemu w jego kolejnych wersjach."

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Kontrolling
  • Kontroling finansowy / windykacja / zarz. zobowiązaniami
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Logistyka
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • Serwis / obsługa posprzedaż. / CRM
  • B2B
  • Zintegrowany portal
  • Document management
  • Zarządzanie kapit. ludzkim
  • Personel / kadry
  • Płace
  • Zarządzanie biznesem
  • Business Inteligence
  • Analizy i raporty
  • Pulpit (pracownika, menedżera)
  • Rozwiązania mobilne
  • Inwestycje

budzet-sredni

sektor-sprzedaz-handel-i-dystrybucja

sektor-produkcja

PROMAN SQL

Proman Software

"Nasze rozwiązania zabezpieczają firmę w każdym jej obszarze działania (handlowym, usługowym, produkcyjnym, finansowym itp.). Dobierzemy dla Ciebie zarówno produkty jak i technologię wykonania. Rozwiązania serwerowe? Chmura? Systemy mobilne? Każda z tych technologii nie jest nam obca - dobierzemy najwłaściwsze rozwiązanie mając na uwadze Twój sukces."

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • Serwis / obsługa posprzedaż. / CRM
  • E-Commerce
  • B2B
  • Zintegrowany portal
  • Document management
  • Zarządzanie kapit. ludzkim
  • Personel / kadry
  • Płace
  • Zarządzanie biznesem
  • Analizy i raporty
  • Rozwiązania mobilne

budzet-maly

sektor-produkcja

sektor-sprzedaz-handel-i-dystrybucja

sektor-uslugi

proALPHA

proALPHA

proALPHA należy do wiodących producentów oprogramowania ERP dla sektora produkcji. Doświadczona kadra i siła finansowa pozwalają proALPHA na zrównoważony rozwój oprogramowania i usług doradczych. Ponadto firma aktywnie angażuje się w liczne inicjatywy w obszarze badań naukowych, zapewniając sobie i swoim klientom przewagę na rynku. Klienci firmy pochodzą z sektora MŚP.

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Serwis / obsługa posprzedaż. / CRM
  • B2B
  • Project management
  • Document management
  • Zarządzanie kapit. ludzkim
  • Personel / kadry
  • Zarządzanie biznesem
  • Business Inteligence
  • Analizy i raporty

budzet-sredni

sektor-produkcja

Impuls EVO

BPSC

Impuls EVO to zintegrowany system klasy MRPII/ERP. Zawiera zaawansowane rozwiązania do zarządzania finansami, personelem, produkcją, sprzedażą i logistyką. Obszary funkcjonalne systemu połączone są procesowo, zgodnie z logiką i praktyką prowadzenia biznesu. Wiernie odzwierciedlają i usprawniają realizację procesów biznesowych przedsiębiorstwa. Oprogramowanie ERP dla firm Impuls EVO uwzględnia specyfikę działania kluczowych branż i sprawdza się zarówno w średnim, jak i w dużym przedsiębiorstwie. Niezawodnie wspiera rozwój firm wkraczających na ścieżkę ekspansji, a także tych dojrzałych – z sukcesem konkurujących na swoich rynkach.

Lista wybranych funkcjonalności:

  • Zarządzanie finansami
  • Księgowość i finanse
  • Ewidencja majątku / Środki trwałe (+wartości niematerialne i prawne)
  • Zarządzanie produkcją
  • Produkcja / zarz. Procesami produkcji
  • Zarządzanie logistyką
  • Logistyka
  • Magazyny / gospodarka magazynowa / WMS
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Sprzedaż / handel
  • Serwis / obsługa posprzedaż. / CRM
  • B2B
  • Zintegrowany portal
  • Project management
  • Document management
  • Zarządzanie kapit. ludzkim
  • Personel / kadry
  • Płace
  • Zarządzanie biznesem
  • Business Inteligence
  • Analizy i raporty
  • Pulpit (pracownika, menedżera)
  • Rozwiązania mobilne
  • Inwestycje
  • Zarządzanie jakością

budzet-sredni

sektor-produkcja

Potrzebujesz pomocy
Przy digitalizacji?

[text text] dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo

Środowisko pracy zdalnejMapowanie procesów operacyjnych
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.