mapowanie procesów
biznesowych
Jesteśmy tam, gdzie technologia łączy się z potrzebami Człowieka
Tworzymy wizualne ścieżki procesów, ukazując wszystkie etapy ich wzajemnych powiązań oraz zaangażowanych w nie ludzi. Pozwoli to na zobrazowanie w jaki sposób funkcjonuje Twoje przedsiębiorstwo i wskaże obszary możliwe do poprawy. To pierwszy krok transformacji, w kierunku poprawy efektywności Twojego biznesu.
TRZY KLUCZOWE KORZYŚCI
WYNIKAJĄCE Z MAPOWANIA PROCESÓW
Jak pracujemy
Nasi doświadczeni specjaliści pracując z daną organizacją, dążą do tego, aby wszyscy w Twojej firmie zrozumieli unikatowe potrzeby swojej organizacji i potrafili dostosować podejście mapowania procesów do celów swojego przedsiębiorstwa. Poznaj etapy naszego podejścia projektowego:
USTALENIE CELÓW KLIENTA
Pracę zaczynamy od zrozumienia celów naszego klienta, czyli określenia powodów, dla których chce on mapować procesy oraz dla kogo ta mapa będzie istotna.
Dokładnie analizujemy kontekst biznesowy, co pozwala nam na stworzenie mapy procesów, która będzie nie tylko precyzyjna, ale także wartościowa i użyteczna dla wszystkich zainteresowanych stron.
ROZPOZNANIE ŹRÓDEŁ EFEKTYWNOŚCI PROCESÓW BIZNESOWYCH
Kolejnym krokiem jest identyfikacja kluczowych obszarów, które wymagają mapowania, aby lepiej zrozumieć obecne wyzwania i możliwości.
Na tym etapie zbieramy istotne dane o zainteresowanych stronach, aktualne dokumenty, regulacje, polityki prywatności oraz zasady działania firmy.
ANALIZA PROCESÓW BIZNESOWYCH
Kiedy kluczowe obszary są jasno zdefiniowane, nasz ekspert skupia się na zgromadzeniu i analizie istniejących informacji dotyczących procesów. Analizuje aktualny stanu procesów, zbiera dokumenty, dane, procedury i wytyczne, jak również informacje zwrotne od zespołu.
Ten etap pozwala zrozumieć, które aspekty wymagają poprawy, a także identyfikuje potencjalne przeszkody lub ograniczenia. Taka solidna analiza jest fundamentem dla skutecznego mapowania procesów, umożliwiając skupienie się na obszarach, które przyniosą największą wartość dla klienta.
ZAMODELOWANIE PROCESÓW
Nadszedł czas na przekształcanie zgromadzonych danych w graficzne i opisowe dokumenty, które precyzyjnie obrazują procesy w organizacji.
Na podstawie tych informacji, razem z klientem tworzymy plan działań, wyznaczając sprecyzowane kroki, niezbędne do przeprowadzenia efektywnego mapowania procesów.
REKOMENDACJE W KIERUNKU
OPTYMALIZACJI
W fazie rekomendacji koncentrujemy się na identyfikacji obszarów z potencjałem do optymalizacji i usprawnień. Badamy każdy szczegół, identyfikujemy przeszkody, ograniczenia i potencjalne ryzyka.
Nasz cel to nie tylko usprawnienie procesów, ale także odkrycie możliwości zwiększenia efektywności, redukcji kosztów, a także poprawy jakości produktów lub usług.
WDROŻENIE PLANU
I MONITOROWANIE EFEKTÓW
Ten etap pozwala zrozumieć, które aspekty wymagają poprawy, a także identyfikuje potencjalne przeszkody lub ograniczenia. Taka solidna analiza jest fundamentem dla skutecznego mapowania procesów, umożliwiając skupienie się na obszarach, które przyniosą największą wartość dla klienta.
POZNAJ BIZAGI!
Dzięki temu możesz zapewnić spersonalizowane doświadczenia, których potrzebują różne typy użytkowników, jednocześnie zwiększając efektywność swoich działań.
Bizagi łączy się z wszystkimi firmowymi systemami informatycznymi, aby stać się integralną częścią systemu planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP)
Bizagi koncentruje się na umożliwieniu firmom Szybkiego Dostarczenia Wartości.
Platforma, wspierająca takie podejście składa się z trzech komponentów: Modeler, Studio oraz Automation.
WIEDZA DLA BIZNESU
POROZMAWIAJMY!
Miłego dnia! :)