Modelowanie logiki procesów biznesowych zgodnie z BPMN 2.0
Bramki w notacji BPMN to podstawowy mechanizm projektowania i prezentowania logiki przepływu procesu biznesowego.
W swojej 21-letniej karierze handlowca opieram się na jednym, najważniejszym założeniu – nic nie daje tyle wartości, co długotrwała relacja z Klientem.
Wiele razy realizacja targetów, czy też sprostanie sytuacji, w której produkcja w mojej firmie zbliżyła się niebezpiecznie do niepokojącego poziomu, zależało właśnie od tego, czy znajdę zrozumienie po stronie klientów. Piszę tu oczywiście o sytuacjach skrajnych, ale całokształt naszej (handlowców) pracy zależy od wspomnianych relacji.
Otoczenie rynkowe oraz duża dynamika środowiska operacyjnego, wymusza na organizacjach wprowadzanie bardziej efektywnych rozwiązań, zmian procesowych czy też zmian technologicznych. Dla podniesienia efektywności i wydajności pracowników oraz procesów, firmy muszą zacząć je planować i automatyzować - przejść transformację cyfrową, nie zagubiwszy jednocześnie podstawowej wartości jaką jest podtrzymanie i odpowiednie zarządzanie relacjami z Klientami.
Na początku mojej kariery jako sprzedawcy, kołem ratunkowym (a później już podstawowym narzędziem mojej pracy) był trzyliterowy skrót-szyfr – CRM
Dla naszych szefów wartością jaką przedstawia CRM są m.in.
Dla handlowca jest to ogromne ułatwienie w trzymaniu na bieżąco ręki na pulsie. CRM podpowie Ci i przypilnuje abyś nie zapomniał/a o żadnym zaplanowanym działaniu, obietnicy danej klientowi oraz zrobieniu potrzebnych analiz. Dla lepszego zrozumienia lub też przypomnienia podzielę się własnym doświadczeniem z używania systemu CRM.
CRM (Customer Relationship Management) to tłumacząc wprost – zarządzanie relacjami z klientem. Powszechnie przyjęta definicja głosi, że jest to system informatyczny, który automatyzuje i wspomaga procesy zachodzące między klientem a firmą na różnym etapie procesu – nie tylko w trakcie sprzedaży.
Aplikacja CRM, która jest podstawą działań sprzedażowych może znaleźć zastosowanie również w dziale marketingu. Dobrze wdrożona automatyzacja marketingu sprawi, że pozyskane leady będą bezpośrednio trafiały do narzędzia CRM.
„Dogrzane” leady mają spore szanse przerodzić się w potencjalnych klientów. Wspomniane oprogramowanie CRM wspiera również pracę działów obsługujących klienta (help desk, magazyn, księgowość), jak również kadry zarządczej (gromadzenie i analizowanie w jednym miejscu całej bazy wiedzy na temat istniejących klientów).
CRM to oprogramowanie, które znajdzie swoje zastosowanie w niemal każdej firmie – małej, średniej, dużej, a także w korporacji. W każdym środowisku, gdzie zachodzi potrzeba zarządzania wiedzą na temat klienta oraz sprzedażą. Gromadząc nie tylko statystyki, ale i wiedzę „miękką” na temat poszczególnych osób po stronie naszego odbiorcy, łatwiej nam jest panować nad właściwym poziomem obsługi klienta oraz, co ważniejsze podnoszeniem jego poziomu. W efekcie końcowym dającym nam pozytywny rezultat, czyli zwiększenie sprzedaży.
Oprogramowanie CRM #Qompana CRM świetnie sprawdzi się w działach sprzedaży, gdzie wymagany jest bezpośredni kontakt z klientem. W tym artykule znajdziesz informacje w jakich branżach CRM jest niezbędny.
CRM, jako spójny system przetwarzania danych oraz procesów ich dotyczących, może być:
Biorąc pod uwagę powyższe niezaprzeczalnym jest, że CRM #Qompana CRM to absolutne „must have” każdej zdigitalizowanej, pragnącej podnosić swoją sprzedaż firmy. Dwadzieścia lat temu, mój starszy kolega, wprowadzający mnie w arkana świata sprzedaży mówił, zerkając spoza siermiężnych segregatorów (a ich kolekcję miał całkiem sporą):
Marzę, by w przyszłości mieć taki jeden czerwony guzik, po naciśnięciu którego pokazywałyby się wszystkie informacje o moim Kliencie…
Szkoda, że jest już na emeryturze, bo jego marzenie to dziś codzienność każdego handlowca pracującego w Customers Relationship Management System.
Bramki w notacji BPMN to podstawowy mechanizm projektowania i prezentowania logiki przepływu procesu biznesowego.
Bramki w notacji BPMN to podstawowy mechanizm projektowania i prezentowania logiki przepływu procesu biznesowego.
Bramki w notacji BPMN to podstawowy mechanizm projektowania i prezentowania logiki przepływu procesu biznesowego.
Bramki w notacji BPMN to podstawowy mechanizm projektowania i prezentowania logiki przepływu procesu biznesowego.
Bramki w notacji BPMN to podstawowy mechanizm projektowania i prezentowania logiki przepływu procesu biznesowego.
Poznaj strategie budowania trwałych relacji z klientami, oparte na zaufaniu i personalizacji.
Poznaj strategie budowania trwałych relacji z klientami, oparte na zaufaniu i personalizacji.
Poznaj strategie budowania trwałych relacji z klientami, oparte na zaufaniu i personalizacji.
Poznaj strategie budowania trwałych relacji z klientami, oparte na zaufaniu i personalizacji.
Poznaj strategie budowania trwałych relacji z klientami, oparte na zaufaniu i personalizacji.
Zobacz, jak wybrać właściwą macierz dyskową dla swojej firmy, rozważając potrzeby, dostępne funkcje i możliwości.
Zobacz, jak wybrać właściwą macierz dyskową dla swojej firmy, rozważając potrzeby, dostępne funkcje i możliwości.
Zobacz, jak wybrać właściwą macierz dyskową dla swojej firmy, rozważając potrzeby, dostępne funkcje i możliwości.
Zobacz, jak wybrać właściwą macierz dyskową dla swojej firmy, rozważając potrzeby, dostępne funkcje i możliwości.
Zobacz, jak wybrać właściwą macierz dyskową dla swojej firmy, rozważając potrzeby, dostępne funkcje i możliwości.