Przetestuj Mapowanie Procesów Sprzedażowych w swojej firmie

Tylko teraz w promocyjnej cenie!

Skorzystaj z naszej usługi i sprawdź jak:

udoskonalić procesy sprzedaży w Twojej firmie

wybrać najlepszy CRM dla Twojej firmy

zadbać o wdrożenie efektywnych lejków w CRM

szybko wdrażać nowych handlowców

Mapowanie Procesów Sprzedażowych teraz w promocyjnej cenie:

2 800 zł + VAT
(zamiast 5 500 zł + VAT)

Mapowanie Procesów Sprzedażowych

Jesteś zainteresowany usługą Mapowania Procesów Sprzedażowych dla swojej firmy?

Zostaw nam swoje dane w formularzu. Skontaktujemy się niezwłocznie i zaproponujemy kolejne kroki

W celu przesłania oferty niezbędne jest udzielenie przez Państwa zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych podanych w formularzu. Prosimy więc o zaznaczenie tej opcji. W dowolnym momencie mogą Państwo tę zgodę wycofać. Udzielenie zgody jest dobrowolne, przy czym jej brak uniemożliwi dostarczenie raportu i rekomendacji.

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.
Skontaktujemy się Tobą w możliwie krótkim terminie.
Przepraszamy, ale wysłanie formularza nie powiodło się.
Spróbuj przesłać ponownie.

W razie problemów zapraszamy do kontaktu bezpośredniego

Na czym polega usługa Mapowania Procesów Sprzedażowych

Mapowanie Procesów Sprzedażowych realizowane przez Engave to profesjonalna usługa konsultingowa, dzięki której na diagramach i metryczkach zobaczysz czytelny obraz aktywności w swoim dziale sprzedaży. Przygotowane w ramach tej usługi mapy aktualnych procesów, to najczęściej pierwszy krok do efektywnego zarządzania i wykorzystania zasobów Twojego działu sprzedaży.

Usługa świadczona przez Engave składa się z dwóch części:

CZĘŚĆ I

Mapa Procesów Sprzedaży

Identyfikuje i w czytelny sposób wizualizuje wszystkie procesy zachodzące w dziale sprzedaży. Wskazuje też zależności procesów sprzedażowych z innymi działami w firmie

Poglądowa Mapa Procesów Sprzedaży

Poglądowa Mapa Procesu Sprzedaży

Pokazuje bardziej szczegółowo jeden wybrany proces dla jednej linii produktowej / segmentu klienta


Poglądowa Mapa Procesów Sprzedaży

Karty Procesów

Dostarczają informacji m.in. o celach procesów oraz warunkach ich rozpoczęcia, rezultatach ich wykonania, osobach występujących i odpowiedzialnych za proces, a także o przetwarzanej lub wytwarzanej dokumentacji w ramach procesu.

Karty procesów w ramach mapowania
CZĘŚĆ II

Analityczna Mapa Procesu Sprzedaży

Umożliwi diagnozę elementów, które wymagają usprawnienia. Taki materiał jest pomocny m.in. przy rozważaniu jak powinien wyglądać proces po wdrożeniu CRM, czyli co w tym procesie powinno ulec zmianie i w jaki sposób chcielibyśmy to zmienić (TO-BE).

Analityczna Mapa Procesu Sprzedaży

Macierz odpowiedzialności (RACI)

Daje odpowiedź na pytania: kto, jaką rolę i odpowiedzialność ma w ramach realizacji procesu. Porządkuje strukturę odpowiedzialności w danym zadaniu oraz pomaga określić do kogo należy zaadresować konkretne zadanie w ramach realizacji procesu.

Macierz odpowiedzialności (RACI)

Podsumowanie i rekomendacje

Nasi specjaliści zasugerują rozwiązania, które po wdrożeniu mogą usprawnić procesy sprzedażowe oraz procesy powiązane z innymi działami w Twojej firmie

Podsumowanie i rekomendacje

Pamiętaj!

Mapowanie procesów dostarcza informacji i skłania do przemyśleń na temat panujących procesów. To dobry, oparty na faktach, początek do dalszych rozmów i działań usprawniających sprzedaż.

Dla kogo jest usługa Mapowania Procesów Sprzedażowych

Usługa realizowana przez Engave została stworzona z myślą o dyrektorach i menedżerach sprzedaży, ponieważ to oni mierzą się z wyborem i wdrożeniem CRM do działu sprzedaży, układaniem efektywnych lejków sprzedaży, usprawnieniem procesów sprzedaży, układaniem strategii sprzedażowych oraz wdrażaniem nowych handlowców

W szczególności polecamy naszą usługę dla tych managerów, którzy:

szukają najbardziej odpowiedniego systemu CRM dla swojej firmy, ale nie są pewni jakich funkcjonalności potrzebują,

mają już wypracowane procesy sprzedaży, ale odczuwają potrzebę ich lepszego zrozumienia, udokumentowania i ulepszania,

działają w firmach będących w fazie skalowania i potrzebują uporządkowania procesów, aby zadbać o harmonijny wzrost.

Chcesz wiedzieć więcej o Mapowaniu Procesów Sprzedażowych

Zebraliśmy najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Jak są zbierane informacje o procesach w mojej firmie?

Jest to seria wywiadów przeprowadzana zdalnie.
Przykładowo na pierwszym spotkaniu Analityk Biznesowy Engave wraz z osobą oddelegowaną z Twojej firmy, uzupełniana Kartę Procesu. Jeśli osoba, z którą przeprowadzany jest wywiad nie zna odpowiedzi na pytania tam zawarte to mogą one być dostarczone po spotkaniu w np. formie e-mailowej.

Ile osób z mojej firmy będzie zaangażowanych w tę usługę?

Aby opracować mapy procesów sprzedaży Twojej firmy musimy przeprowadzić wywiady, w których musi uczestniczyć osoba potrafiąca udzielić wyczerpujących informacji o procesach. Z reguły jest to menedżer działu. Czasami menedżer działu i osoba, która zajmuje się procesem od strony operacyjnej (zwłaszcza przy realizacji Analitycznej Mapy Procesu Sprzedaży).

Jak przygotować się do Mapowania Procesów?

Nie trzeba się specjalnie przygotowywać. Wystarczy, jeśli wyznaczysz osobę odpowiedzialną za projekt, która chce się dzielić wiedzą i ma informacje na temat przebiegu procesów

Na jaki okres muszę zaangażować pracowników w projekt? 

Cały projekt trzeba podzielić na etapy: 

  1. Zbieranie informacji - z reguły trwa do 2 godzin
  2. Omówienie dokumentacji – prezentacja 0,5-1 godzin
  3. Jeśli dokumentacja będzie wymagała zmian - wówczas, po naniesieniu poprawek, trzeba będzie doliczyć czas na kolejne spotkanie

Jestem zdecydowany na tę usługę.
Kiedy może zacząć się mapowanie w naszej firmie?

Świetnie! Czas rozpoczęcia zależy od liczby zgłoszeń i obłożenia naszych analityków. Obowiązuje zasada kto pierwszy ten lepszy.

Jakich procesów dotyczy oferta?

Ten konkretny produkt jest dedykowany mapowaniu procesów sprzedaży i ich otoczenia. Identyfikowane są procesy zastane „AS-IS”. Mapa procesów obejmuje wszystkie procesy w dziale sprzedaży oraz na syku z innymi działami, natomiast Poglądowa i Analityczna Mapa Procesu dotyczy jednego, dowolnego, procesu wybranego przez klienta w trakcie realizacji usługi.

Sugerujemy, żeby był to proces średniej wielkości i krytyczny tzn. mający znaczący wpływ na strumień przychodów

Do czego upoważnia kod promocyjny z webinaru?

Kod promocyjny upoważnia możliwości bezpłatnego skorzystania z usługi mapowania w wyniku, której powstanie Część I usługi, czyli Mapa Procesów Sprzedaży + Poglądowa Mapa Procesu Sprzedażowego + Karty Procesów.

Współpracowaliśmy i współpracujemy z najlepszymi Klientami

Allianz